Opinie klientów:

Sprzedawane przez: DVDmax

Podobne produkty

Opis

Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.
Dobra strategia - zła strategia to konkretna i spójna reakcja na przeszkody, które stoją na drodze postępu - a także sposób ich pokonania. Polega ona na wykorzystywaniu i zastosowaniu władzy tam, gdzie może ona przynieść największy skutek. Dotyczy to tak różnych wyzwań, jak:
* wysłanie człowieka na Księżyc,
* prowadzenie wojny,
* wypuszczenie na rynek nowego produktu,
* reagowanie na zmieniającą się sytuację rynkową,
* otwarcie szkoły społecznej,
* zainicjowanie programu rządowego.
Bez względu na skalę przedsięwzięcia, dobrze opracowana strategia jest podstawą sukcesu

Każda dyscyplina ma swoich mistrzów. W zarządzaniu strategicznym takim guru od lat jest R. Rumelt. A "Dobra strategia - zła strategia" jest świetną menedżerską książką, która w przystępny sposób, wykorzystując świetnie dobrane przykłady, pokazuje, czym jest strategia, dlaczego każda firma powinna ją zbudować i jak to zrobić.
prof. Krzysztof Oblój University of Warsaw & Kozminski University

Bogato zilustrowana przykładami i przekonująca argumentami (...) książka dla każdego lidera, który musi myśleć i działać strategicznie.
Michael Useem, profesor zarządzania w The Wharton School, University of Pennsylvania, autor książki The Leadership Moment

Wspaniała książka (...) krok milowy zarówno pod względem teorii, jak i praktyki strategii (...) Żywe przykłady zaczerpnięte ze współczesnego świata biznesu i historii jasno pokazują, w jaki sposób rozpoznać to, co dobre, a odrzucić to, co złe, i sprawić, by dobra strategia stała się siłą życiową twojej organizacji.
John Stopford, prezes TLP International i emerytowany profesor London Business School.

Akcesoria kompatybilne

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2013
Autor Richard Rumelt
Wydawca MT Biznes
Format 240x165
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 348
Podkategoria Organizacja, zarządzanie
ISBN 9788377461785

Producent: MT Biznes

Produkty komplementarne

Opinie

Napisz pierwszą recenzję

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Inni Klienci byli także zainteresowani...

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytania?

Zadaj pytanie, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.