Opinie klientów:

Oferta: Matras Księgarnie

Zobacz powiązane produkty po:

Opis

Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (stylem życia), jak jest wykorzystywany (do promocji pisarza w sieci), przez kogo (zakony i instytucje religijne), jak się go bada (metodologia bricolage). Autorzy zajmują się specyficznymi obszarami wykorzystania wizerunku do budowania opinii, przekonań i wartościowań (krąg „Naszego Dziennika”, przemysł funeralny, protestanccy fani gier komputerowych i Świadkowie Jehowy). Zbiór tekstów dotyczących wizerunku uzupełniają cztery teksty — dwa autorstwa badaczy polskich, dwa hiszpańskich — koncentrujące się na postaci i twórczości Ryszarda Kapuścińskiego.

Specyfikacje

main

Rok wydania 2011
Autor Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Format 240x167
Rodzaj Nauka o literaturze
Język polski
Ilość stron 228
Podkategoria Nauka o mediach
ISBN 9788322932469
Kolekcja Dziennikarstwo i media

Opinie

Napisz pierwszą recenzję

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Zadaj je poniżej, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.