Opinie klientów:

Sprzedawane przez: Matras Księgarnie

Zobacz powiązane produkty po:

Opis

"Estetyka w marketingu" jest książką przełomową. (...) Jak piszą sami autorzy, estetyka w marketingu to "zastosowana w produkcji, oparta na doświadczeniach sensorycznych filozofia marketingu, prowadząca do wykrystalizowania się tożsamości organizacji i jej marki". Innymi słowy: estetyka w marketingu traktuje o doświadczeniach związanych z marką przedsiębiorstwa (...). Te doświadczenia to: wygląd, odczucie, smak, zapach, dotyk, kolor, faktura, krój, dźwięk itd. Już sam pomysł zastosowania estetyki w marketingu wystarczy, by przeczytać tę książkę... i nosić ją zawsze przy sobie, jako przypomnienie wagi problemu. Ale książka ta ma dużo więcej przymiotów. Po pierwsze: dostarcza przejrzystego zaplecza koncepcyjnego, jak choćby w przypadku tworzenia "strategii estetycznej" czy "wyznaczania mapy bodźców sensorycznych". Po drugie: objaśnia krok po kroku znaczenie poszczególnych elementów oddziałujących na odbiorcę, takich jak faktura materiału, krój pisma, kształt, kolor, dźwięk. A przede wszystkim zawiera mnóstwo praktycznych przykładów ilustrujących rozważania dotyczące zarówno elementów tożsamości firm i marek (...), jak i tworzenia udanego logo oraz strony w Internecie. (z Przedmowy Toma Petersa)

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 1999
Autor Bernd Schmitt, Alex Simonson
Wydawca Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Format 210x140
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 448
Podkategoria Marketing, reklama
ISBN 8372300232
Kolekcja Bibl.Menedżera

Opinie

Napisz pierwszą recenzję

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Inni Klienci byli także zainteresowani...

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytanie o produkt?

Zadaj je poniżej, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.