Opinie klientów:

Sprzedawane przez: Matras Księgarnie

Zobacz powiązane produkty po:

Opis

Peter Fisk, doświadczony strateg, w swojej kolejnej, inspirującej książce wskazuje główne czynniki decydujące o sukcesie rynkowym. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania:

*Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia?
*Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne?
*Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest?
*Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania?
*Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób?
*Co charakteryzuje geniusza biznesu?

Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.

Akcesoria kompatybilne

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2014
Autor Peter Fisk
Wydawca Wolters Kluwer Polska
Format: 246x180
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 302
Podkategoria Organizacja, zarządzanie
ISBN 9788326431616

Produkty komplementarne

Opinie

Napisz pierwszą recenzję

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Inni Klienci byli także zainteresowani...

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytanie o produkt?

Zadaj je poniżej, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.