Opinie klientów:

Sprzedawane przez: Matras Księgarnie

Zobacz powiązane produkty po:

Opis

Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.

Odpowiada przy tym na wiele pytań:

* Jak imprezy mogą się przyczynić do zwiększenia obrotów i zysków?
* Jak wpływają na budowanie świadomości i rozpoznawalność marki?
* Jak wykorzystywać je do promocji i rozwoju biznesu?
* Jak dzięki nim osiągać cele firmy?
Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie - osobistym, zawodowym i biznesowym.

Akcesoria kompatybilne

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2013
Autor Judy Allen
Wydawca Wolters Kluwer Polska
Format 245x175
Rodzaj Poradniki
Język polski
Ilość stron 256
Podkategoria Poradniki - inne
ISBN 9788326431357

Produkty komplementarne

Opinie

Napisz pierwszą recenzję

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Inni Klienci byli także zainteresowani...

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytania?

Zadaj pytanie, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.