Opinie klientów:

Sprzedawane przez: Matras Księgarnie

Zobacz powiązane produkty po:

Opis

Judith Leary-Joyce, z wykształcenia psycholog, dyrektor generalna Great Companies Consulting, ma bogate doświadczenie w doradztwie i coachingu w zakresie poprawiania jakości pracy. W tej książce, przytaczając doświadczenia konkretnych menedżerów, radzi, jak inspirować współpracowników, personel i przełożonych, a dzięki temu skuteczniej zarządzać. Jej zdaniem menedżer umiejętnie nawiązujący relacje inspiruje do większego zaangażowania w pracę, które z kolei przekłada się na wyniki przedsiębiorstwa.

Książka obejmuje takie zagadnienia jak:

* zmiana stylu zarządzania z dotychczasowego na inspirujący,
* rozwijanie kompetencji związanych z rozumieniem emocji,
* stosowanie stylu coachingu w zarządzaniu,
* tworzenie zaangażowanych zespołów,
* zarządzanie jakością pracy i właściwe delegowanie obowiązków,
* zarządzanie talentami i zatrudnianie najlepszych osób,
* przeprowadzanie trudnych rozmów,
* okazywanie uznania na co dzień.
Dzięki studiom przypadku, cytowanym trafnym spostrzeżeniom praktyków i przykładom skutecznego działania lektura tej książki inspiruje do wprowadzania w życie pomysłowych rozwiązań dotyczących zarządzania we własnej firmie.

Akcesoria kompatybilne

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2013
Autor Judith Leary-Joyce
Wydawca Wolters Kluwer Polska
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 340
Podkategoria Marketing, reklama
ISBN 9788326446009

Produkty komplementarne

Opinie

Napisz pierwszą recenzję

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Inni Klienci byli także zainteresowani...

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytania?

Zadaj pytanie, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.