Opinie klientów:

Oferta: Matras Księgarnie

Zobacz powiązane produkty po:

Opis

W ciągu ostatnich dziesięciu lat marki prywatne detalistów rozwijały się w tempie dwukrotnie szybszym od słynnych marek producenckich. To wyzwanie, które wymaga niekonwencjonalnego i wyjątkowego podejścia zarówno od detalistów, jak i właścicieli marek producenckich. Dla jednych i drugich zjawisko to stwarza bowiem nowe szanse na ponowne określenie samych siebie i wprowadzenie prawdziwej innowacji do swojej oferty.
W książce omówiono zarówno niebezpieczeństwa, jak i nowe możliwości będące skutkiem gwałtownego wzrostu marek detalistów. Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma za zadanie pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów marek w identyfikowaniu istniejących szans, skuteczniejszym przewidywaniu zagrożeń i radzeniu sobie z nimi.
Dokładnie omawiają podstawowe kwestie, takie jak:
fakty i mity związane z marką prywatną,
historia, teraźniejszość i przyszłe trendy,
marka prywatna z perspektywy kupującego, detalisty i właściciela marki producenckiej,
globalne i społeczne uwarunkowania rozwoju marki prywatnej,
zasady postępowania pozwalające wykorzystać szanse rynkowej zmaksymalizować własny potencjał,
perspektywy na przyszłość - wspólne działanie detalistów i producentów.
Rozważania poparte są danymi pochodzącymi z różnych międzynarodowych źródeł oraz wynikami badań ankietowych przeprowadzonych w kilku krajach przez agencję Saatchi & Saatchi X, dzięki czemu książka stanowi cenne źródło aktualnej wiedzy na temat zjawiska marki prywatnej i wpływu, jaki wywiera ona na światowe rynki.

Specyfikacje

main

Rok wydania 2009
Autor Keith Lincoln, Lars Thomassen
Wydawca Wolters Kluwer Polska
Format 250x176
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 340
Podkategoria Marketing, reklama
ISBN 9788375266658

Opinie

Napisz pierwszą recenzję

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Zadaj je poniżej, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.