Opinie klientów:

Sprzedawane przez: Matras Księgarnie

  • Darmowy zwrot

  • Darmowa dostawa

Opis

W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.: * współczesne zagadnienia i konteksty marketingu, * elementy marketing-mix, * główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe. Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2014
Autor Tony Curtis
Wydawca Wolters Kluwer Polska
Format 250x176
Rodzaj Podręczniki
Język polski
Ilość stron 484
Podkategoria Szkoła wyższa
ISBN 9788326479991
Kategoria Podręczniki akademickie

Opinie

Napisz pierwszą recenzję

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytanie o produkt?

Zadaj je poniżej, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.