Opinie klientów:

Sprzedawane przez: Matras Księgarnie

Zobacz powiązane produkty po:

Opis

UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEM

Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.

Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje w obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.

Książka prezentuje m.in.:

19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,
zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,
siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,
obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,
20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,
darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,
narzędzia społecznościowe przyszłości,
i dużo, dużo więcej!

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2011
Autor Jay Levinson, Shane Gibson
Wydawca Wolters Kluwer Polska
Format 210x148
Rodzaj Nauka o literaturze
Język polski
Ilość stron 232
Podkategoria Nauka o mediach
ISBN 9788326413261

Opinie

Napisz pierwszą recenzję

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytanie o produkt?

Zadaj je poniżej, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.