Opinie klientów:

Sprzedawane przez: Matras Księgarnie

Zobacz powiązane produkty po:

Opis

Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej:
Książka wprowadza do literatury rzadko spotykany punkt widzenia na agroturystykę, a jednocześnie taki, o którym w dzisiejszych czasach – a także w sytuacji polskiego rolnictwa – należy mówić i pisać. Mianowicie autorka postrzega i prezentuje agroturystykę jako formę biznesu i przymierza treści z dziedziny zarządzania marketingowego właściwego biznesowi do gospodarstw rolnych. Jest to cenny punkt widzenia, gdyż pozwala unaocznić, że gospodarstwa rolne to małe przedsiębiorstwa i różnicowanie działalności jest pomysłem na zarabianie pieniędzy w każdym biznesie, także w rolnictwie. Książką zainteresują się ci, którzy poszukują nowości z dziedziny agroturystyki, jak i ci, którzy chcą posiąść nową wiedzę na temat marketingu, a zwłaszcza segmentacji rynku i marketingu segmentacyjnego. Książka zawiera receptę dla polskiego biznesu agroturystycznego, tj. receptę na postępowanie podmiotów biznesowych (gospodarstw agroturystycznych) w poszukiwaniu i wybraniu dla siebie dogodnego segmentu do obsługi, aby zmaksymalizować prawdopodobieństwo większych dochodów.

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2013
Autor Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz
Wydawca Difin
Format 230x160
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 270
Podkategoria Marketing, reklama
ISBN 9788376417547

Producent: Difin

Opinie

Napisz pierwszą recenzję

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytanie o produkt?

Zadaj je poniżej, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.