Opinie klientów:

Sprzedawane przez: Matras Księgarnie

Opis

Celem niniejszej książki jest przedstawienie miejsca i roli marketingu w koncepcji przedsiębiorstwa przyszłości. Praca ta jest przeznaczona dla menedżerów, którzy są lub będą odpowiedzialni za transformację swoich firm w rodzącej się nowej gospodarce sieciowej, studentów zarządzania strategicznego i marketingu, a także dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania strategicznego w ogóle, a marketingu w szczególności.

Akcesoria kompatybilne

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2005
Autor Franciszek Krawiec
Wydawca Difin
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 244
Podkategoria Marketing, reklama
ISBN 8372515786

Producent: Difin

Produkty komplementarne

Opinie

Napisz pierwszą recenzję

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Inni Klienci byli także zainteresowani...

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytanie o produkt?

Zadaj je poniżej, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.