Opinie klientów:

Sprzedawane przez: Matras Księgarnie

Opis

Każda organizacja musi się zmieniać, aby nie pozostać w tyle za konkurencją. Przełamanie zastanego status quo jest często bardzo trudne, zarówno dla kadry zarządzającej, jak i specjalistów ds. HR. W książce prezentujemy zestaw ponad stu narzędzi pozwalających na efektywne wprowadzanie zmian w organizacji i kierowanie jej rozwojem. Jest to komplet materiałów potrzebnych, aby opracować i wdrożyć projekt zmiany, a następnie odpowiednio nim zarządzać i ocenić efekty podjętych działań.

Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na pytania:

* jak pokonać opór członków organizacji,
* jak opracować plan wdrożenia zmiany organizacyjnej, odpowiedni dla danej organizacji,
* co zrobić, by organizacja stała się bardziej innowacyjna,
* jak wesprzeć członków organizacji w rozwoju osobistym.
Przedstawione w książce narzędzia dotyczą następujących zagadnień:
* rozwój organizacyjny,
* zarządzanie zmianą,
* proces zmian organizacyjnych,
* uzasadnienie biznesowe planowanych zmian i innowacji,
* tworzenie kultury innowacyjnej w organizacji,
* psychologia zmiany,
* ocena wprowadzenia zmian.

Szczegółowe wytyczne i obszerne materiały zawarte w opracowaniu pozwalają na skuteczne zastosowanie zaproponowanych narzędzi.

Akcesoria kompatybilne

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2012
Autor James Cannon, Rita McGee
Wydawca Wolters Kluwer Polska
Format 297x210
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 600
Podkategoria Organizacja, zarządzanie
ISBN 9788326416545

Produkty komplementarne

Opinie

Napisz pierwszą recenzję

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Inni Klienci byli także zainteresowani...

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytanie o produkt?

Zadaj je poniżej, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.