Opinie klientów:

Sprzedawane przez: Matras Księgarnie

Zobacz powiązane produkty po:

Opis

Książka umożliwia poznanie natury działań promocyjnych przedsiębiorstw, m.in. mechanizmów funkcjonowania reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej, public relations i promocji w tzw. nowych mediach. Autor uzasadnia konieczność systemowego podejścia do komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem. Na uwagę zasługują aktualność poruszanych zagadnień oraz praktyczne spojrzenie na działalność promocyjną, m.in. dzięki przedstawieniu metod oceny skuteczności i efektywności poszczególnych narzędzi promocji.

Akcesoria kompatybilne

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Autor Marek Drzazga
Wydawca Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 170
Podkategoria Marketing, reklama
ISBN 8320815991

Produkty komplementarne

Opinie

Napisz pierwszą recenzję

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Inni Klienci byli także zainteresowani...

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytania?

Zadaj pytanie, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.