Opinie klientów:

Sprzedawane przez: DVDmax

Podobne produkty

Opis

Jak wirtualni kowboje robią to online?

Blogi, które uzależniają jak narkotyk;
Podcasty rozchwytywane niczym świeże bułeczki;
Wideo oglądane z zapartym tchem;
E-booki bardziej wciągające niż rasowy kryminał;
Webinaria (i wiele, wiele innych);

Stwórz coś, co zafascynuje klientów i da kopa Twojemu biznesowi!

Jak sprawić, aby treści, które masz do zaoferowania, wciągały niczym film w 3D? Co zrobić, aby Twoja strona internetowa, wpisy na blogu czy pliki wideo były bardziej atrakcyjne niż nowy serial w telewizji? Jeśli chcesz wprowadzić produkt na rynek albo dotrzeć do nowych klientów i pozyskać ich trwałą lojalność, potrzebujesz jednego nieodzownego elementu: TREŚCI. Niezależnie od tego, czy mowa o krótkich notkach na Twitterze, fachowych artykułach na blogu, e-bookach, interaktywnych webinariach, pozwalających uczestnikom na ciekawe doświadczenia, czy podcastach, które można pobierać, by słuchać ich w biegu - dziś bardziej niż kiedykolwiek wcześniej rządzi właśnie TREŚĆ!

Książka Treść jest najważniejsza pozwoli Ci opracować własną strategię przekazywania treści. Poprowadzi Cię za rękę i podpowie, jak ubrać w słowa własną historię i stworzyć wartościowe portfolio, które będzie procentować przez długi czas. Przemów do ludzi we właściwy sposób, a Twoi klienci będą z własnej woli dzielić się Twoją historią ze znajomymi i rozpowszechniać ją za Ciebie. Dobrze prowadzona narracja to najlepszy ambasador Twojej firmy!
Dowiedz się, jak pisać, co pisać, kiedy i do kogo;
Daj wyraz własnemu, niepowtarzalnemu punktowi widzenia i stylowi;
Poznaj zasady konstruowania ekscytującej i wciągającej narracji;
Zobacz, na czym polega potęga dobrej fotografii;
Odkryj tajemnicę sukcesu poczytnych blogów;
Twórz rozchwytywane podcasty, porywające filmiki wideo i poczytne e-booki;

Akcesoria kompatybilne

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2012
Autor Ann Handley, C.C. Chapman
Wydawca OnePress
Format 235x160
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 304
Podkategoria Marketing, reklama
ISBN 9788324634309

Producent: OnePress

Produkty komplementarne

Opinie

Napisz pierwszą recenzję

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Inni Klienci byli także zainteresowani...

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytania?

Zadaj pytanie, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.