Opinie klientów:

Sprzedawane przez: DVDmax

  • Darmowa dostawa

  • Darmowy zwrot

Opis

CO SIĘ DZIEJE W MÓZGU, KIEDY MYŚLIMY O PIENIĄDZACH?
Otóż całkiem dużo. Nie wszystko, co się dzieje, ma jednak korzystny wpływ na stan naszych finansów. W Twój mózg, twoje pieniądze Jason Zweig wyjaśnia, dlaczego mądrzy ludzie podejmują głupie decyzje finansowe ? oraz co mogą zrobić, by tego typu błędów uniknąć. Zweig, doświadczony dziennikarz finansowy, sięga do najnowszych odkryć neuroekonomii, fascynującej nowej dyscypliny stanowiącej połączenie psychologii, neurobiologii i ekonomii, by lepiej zrozumieć istotę procesu podejmowania decyzji finansowych. Wyjaśnia, dlaczego tak często niepoprawnie oceniamy ryzyko i dlaczego jesteśmy zbyt pewni siebie, gdy chodzi o decyzje inwestycyjne. Rzuca zupełnie nowe światło na proces inwestowania i wyjaśnia, w jaki sposób można kontrolować przebieg walki między rozumem i emocjami.
Twój mózg, twoje pieniądze to książka równie zabawna, co odkrywcza. W trakcie swoich badań Zweig odwiedził wiodące laboratoria neurobiologiczne i poddał się licznym eksperymentom. Łączy anegdoty dotyczące tych doświadczeń z historiami opisującymi błędy inwestycyjne ? przedstawia między innymi zwierzenia ludzi sukcesu, którzy opowiadają o swoich głupich błędach. Na tej podstawie formułuje wnioski i przedstawia praktyczne porady dla inwestorów pragnących podejmować mądrzejsze decyzje.
Ta książka powinna zainteresować każdego, kto kiedykolwiek, myśląc o swojej decyzji finansowej, zaczął się zastanawiać: "Jak mogłem być taki głupi?".
JASON ZWEIG jest doświadczonym dziennikarzem magazynu "Money". Pisuje też dla "Time'a" i cnn.com. Jest redaktorem uaktualnionego wydania książki Benjamina Grahama Inteligentny Inwestor, klasycznej pozycji, którą Warren Buffet określa mianem "zdecydowanie najlepszej książki o inwestowaniu, jaka kiedykolwiek powstała". Przed wejściem w skład zespołu redakcyjnego "Money" Jason Zweig zajmował się tematyką funduszy inwestycyjnych w "Forbesie".

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2010
Autor Jason Zweig
Ilość stron 404
ISBN 978-83-7746-019-1
Rozmiar 15,5 x 23,5 cm
Gatunek Biznes - opracowania ogólne
Kategoria Biznes - opracowania ogólne

Producent: Laurum

Opinie

Napisz pierwszą recenzję

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Zadaj je poniżej, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.