Opinie klientów:

Sprzedawane przez: Matras Księgarnie

Zobacz powiązane produkty po:

Opis

Zero teorii
Sama praktyka
Polski autor w polskich realiach
Najbardziej aktualna wiedza

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności? Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku ? właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR ? powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób ? bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

Silna marka
Strategia komunikacji marki
Identyfikacja wizualna
Nowy marketing
Case studies
Marketing to inwestycja ? udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2011
Autor Paweł Tkaczyk
Wydawca Helion
Format 208x140
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 212
Podkategoria Marketing, reklama
ISBN 9788324633340

Producent: HELION

Opinie

Napisz pierwszą recenzję

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Zadaj je poniżej, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.