Opinie klientów:

Sprzedawane przez: Matras Księgarnie

Zobacz powiązane produkty po:

Opis

Książka zawiera wyniki badań nad współpracą międzyorganizacyjną przeprowadzonych w 26 polskich firmach teleinformatycznych, z których 9 znalazło się w prestiżowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Czytelnik znajdzie w niej przede wszystkim odpowiedzi na pytania dotyczące sposobu, w jaki fi rmy te tworzą swoje portfolio więzi międzyorganizacyjnych (aliansów), w tym: * jak wyszukują i wybierają partnerów do współpracy, * jakie zabezpieczenia stosują, * jak radzą sobie z konkurentami, * jak rozwijają się i współpracują w skali międzynarodowej, * jak kształtuje się ich współpraca z instytucjami państwowymi i uczelniami, * czy i jak zarządzają nawiązywanymi aliansami. Na podstawie wywiadów z naczelnym kierownictwem oraz analiz portfolio aliansów można wyciągnąć wniosek, że firmy o ponadprzeciętnym wzroście wyróżniają się: podejściem do współpracy, aktywnością w jej nawiązywaniu, sposobem wyboru partnerów, jakością posiadanych relacji, a także pomysłami na organizację, jej rozwój i traktowaniem pracowników. Różnice między badanymi firmami wynikają z różnych sposobów radzenia sobie z niepewnością i kwestią zaufania. Ponadprzeciętne organizacje - metaforyczni "artyści zarządzania" - z niepewności czerpią moc twórczą, ufając w pozytywne rezultaty działań we współpracy z otoczeniem. W szerszym wymiarze wyniki badań wskazują na rosnące znaczenie twórczego, pozakalkulacyjnego wymiaru zarządzania - czyli zarządzania jako sztuki.

Akcesoria kompatybilne

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2014
Autor Monika Golonka
Wydawca Wolters Kluwer Polska
Format 250x176
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 264
Podkategoria Organizacja, zarządzanie
ISBN 9788326479823

Produkty komplementarne

Opinie

Napisz pierwszą recenzję

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Inni Klienci byli także zainteresowani...

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytania?

Zadaj pytanie, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.