ALEX

Jesteśmy producentem - nie pośrednikiem!

Dysponujemy własnymi maszynami do druku wielkoformatowego. Pozwala nam to na dotrzymanie terminu realizacji i wykonywanie usług na najwyższym poziomie.

Na rynku dekoracyjnym działamy od 2011 roku i mamy kilka tysięcy zadowolonych klientów!

Oferujemy oryginalne wzory naklejek, które można nakleić na ścianę, meble, drzwi, lodówkę...

Dzięki naszym produktom każde wnętrze nabierze wyjątkowego charakteru. Staramy się, by każdy projekt naklejki był niepowtarzalny, dostosowany do nowoczesnych standardów wzornictwa, a w szerokiej gamie wzorów każdy znajdzie coś odpowiedniego do swojego wnętrza.

 

ALEX Krystian Gajowczyk

NIP: 699-176-67-39

E-mail: alex@emag.pl

Tel.: 606653555

Zobacz więcej

Kategorie produktowe

32 produkty (zobacz wszystkie)
Dom i Ogród
Dekoracje (32)
zobacz wszystkie kategorie

Przydatne informacje

Produkt sprzedany przez Sprzedawcę będzie dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej.

  • W okresie 27/08/2019 - 31/12/2019, za darmo wysyłane będą zamówienia posiadające Karta płatnicza, o wartości wyższej niż 250 PLN .
    Koszt dostawy zamówień o wartości niższej niż 250 PLN wynosi 18 PLN.
  • W okresie 27/08/2019 - 31/12/2019, za darmo wysyłane będą zamówienia posiadające Przelew On-line, o wartości wyższej niż 250 PLN .
    Koszt dostawy zamówień o wartości niższej niż 250 PLN wynosi 18 PLN.
  • Zaczynając od 2019-09-02 zamówienia o wartości wyższej niż 250 PLN będą wysyłane za darmo.
    Koszt dostawy zamówień o wartości niższej niż 250 PLN wynosi 20 PLN.

Całkowity koszt wysyłki będzie wyświetlony w koszyku zanim zamówienie zostanie złożone.

Procedura składania reklamacji

 

  1. Do wykonania oferowanych przez Sprzedającego wyrobów wykorzystywane są materiały ogólnodostępne w tej branży. W przypadku druków, farb, materiałów, odporności na światło itd. odpowiedzialność obowiązuje wyłącznie w zakresie przeciętnej trwałości danych wyrobów. Druki nie są wodoodporne bez przeprowadzenia dodatkowego uszlachetnienia (laminowania).

 

  1. W przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez klienta przed upływem 2 lat od dnia dostawy. Klient obowiązany jest do zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności towaru z umową w terminie 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.

 

  1. Klient, który zgłasza wadę towaru, jest zobowiązany na wezwanie Sklepu odesłać wadliwy towar, w celu przeprowadzenia procesu reklamacyjnego. Sklep jest zobowiązany w nieprzekraczalnym terminie 14 dni zakończyć proces reklamacyjny. Za jego zakończenie uznaje się określenie stanowiska, liczone od momentu dostarczenia towaru.

 

  1. Przed montażem zakupionego produktu należy dokładnie sprawdzić wszystkie jego parametry oraz jego zgodność z zamówieniem (wymiary, ilość brytów, dopasowanie brytów, laminat, jakość grafiki). Wszelkie niezgodności należy zgłosić przed wykonaniem montażu. W przypadku gdy montaż fototapety, naklejki czy plakatu zostanie rozpoczęty lub wykonany (co oznacza, że produkt nie będzie mógł zostać do nas odesłany w stanie nienaruszonym), możliwość reklamacji wad, które wykryte powinny być przed pracami monterskimi, nie przysługuje.

 

  1. W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego, w miarę możliwości klient proszony jest o przesłanie dokładnego opisu niezgodnego z umową towaru oraz dołączenie dowodu zakupu.

 

  1. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, sprzedawca doprowadzi towar do stanu zgodnego z umową zgodnie z żądaniem Klienta poprzez naprawę lub wymianę na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę lub zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni.

 

  1. W przypadku umów zawieranych z klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

 

  1. Wszystkie parametry towaru i jego zgodność z dokonanym zamówieniem (wymiary, ilość brytów, dopasowanie brytów, laminat, jakość grafiki), należy sprawdzić przed jego montowaniem. W przypadku zauważenia jakichkolwiek niezgodności, należy to zgłosić przed dokonaniem montażu. W innym wypadku produkt w stanie nienaruszonym nie może zostać przesłany, co jest jednoznaczne z niemożliwością reklamacji wad, które powinny być zgłoszone przed montażem.

 

  1. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za nieznaczne odstępstwa towaru dostarczonego od zaoferowanego. W przypadku druków na płótnie, plakatów, fototapet i naklejek, nieznaczne odstępstwa kolorów w porównaniu z motywami wzorcowymi, jak również odstępstwa wynikające z innego formatu, jakości papieru, materiału i powierzchni nie są technicznie i produkcyjnie całkowicie do uniknięcia. Tego typu odstępstwa nie upoważniają do składania reklamacji.

 

  1. Sprzedawca nie odpowiada za brak użyteczności towaru z przyczyn nieleżących po stronie samego towaru.

 

11.  Szkody, które powstały w skutek nieprawidłowych lub niezgodnych z umową działań Klienta w trakcie montowania towaru, lub jego użytkowania, nie stanowią podstawy do wnoszenia roszczeń wobec Sprzedającego. Nieprawidłowe lub niezgodne z umową działania określają informacje podane przez producenta towaru.

Na podstawie art. 38 pkt. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z poźn. zm) Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, ze względu na to, iż Produkt zamawiany w Sklepie jest każdorazowo produkowany według indywidulanej specyfikacji Konsumenta.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem danych osobowych jest ALEX Krystian Gajowczyk.

 

Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.

 

Zgodnie z powyższą ustawą Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia. eMAG.pl przekazuje ALEX Krystian Gajowczyk dane w celu realizacji zamówień.