Ampla

Ampla
ul. Huculska 54
42-280 Częstochowa
NIP: 9492103471
REGON: 241322665
email: ampla@emag.pl

Zajmujemy się handlem internetowym artykułami oświetleniowymi tj. żyrandolami, zwisami,
kinkietami, plafonami, lampami biurkowymi, lampami stojącymi, źródłami światła itp. Wszystkie
sprzedawane przez nas produkty są nowe i pochodzą bezpośrednio od producentów. Stale
powiększamy naszą ofertę w celu zaspokojenia potrzeb nawet najbardziej wymagających
klientów. Przykładamy szczególną uwagę do pakowania wysyłanych przez nas produktów ze
względu na ich specyfikę. Do każdego pakowanego towaru podchodzimy indywidualnie.

Zobacz więcej

Kategorie produktowe

1505 produktów
Dom i Ogród
zobacz wszystkie kategorie

Przydatne informacje

Produkt sprzedany przez Sprzedawcę będzie dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Zaczynając od 2018-06-20 zamówienia o wartości wyższej niż 300 PLN będą wysyłane za darmo.
Koszt dostawy zamówień o wartości niższej niż 300 PLN wynosi 18 PLN.

  • Od 25/07/2018 za darmo wysyłane będą zamówienia posiadające Karta online, o wartości wyższej niż 300 PLN .
    Koszt dostawy zamówień o wartości niższej niż 300 PLN wynosi 15 PLN.
  • Od 25/07/2018 za darmo wysyłane będą zamówienia posiadające iTransfer, o wartości wyższej niż 300 PLN .
    Koszt dostawy zamówień o wartości niższej niż 300 PLN wynosi 15 PLN.
Całkowity koszt wysyłki będzie wyświetlony w koszyku zanim zamówienie zostanie złożone.

Warunki gwarancji:
1. Sprzedawane produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy obowiązującą na terenie Polski.


2. Terminy gwarancji dla wszystkich oferowanych opraw oświetleniowych wynosi 12 miesięcy od momentu nabycia towaru.


3. Klient przeprowadza procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedawcy.


4. Reklamację można zgłosić drogą mailową na adres: ampla@emag.pl lub listownie na adres:
Ampla
ul. Huculska 54
42-280 Częstochowa
tel. 731463070


5. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
o imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
o datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
o przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
o wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.


6. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.


7. Dokumentem potwierdzającym Gwarancję jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).


8. Reklamowany towar należy zapakować w sposób umożliwiający jego bezpieczne dostarczenie do Sprzedawcy i wysłać na adres Sprzedawcy podany w pkt. 4. Do przesyłki należy dołączyć kopię dowodu zakupu.


9. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji.


10. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


11. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę.


12. Gwarancją nie są objęte:
o Żarówki sprzedawane w komplecie z oprawą oświetleniową, ponieważ są to żarówki testowe.
o Czynności przewidziane w instrukcjach obsługi lub instalacji do wykonania których zobowiązany jest Klient we własnym zakresie i na własny koszt.
o Uszkodzenia mechaniczne, elektrostatyczne ( w tym powstałe na wskutek wyładowań atmosferycznych), termiczne ( z wyłączeniem szkód powstałych w wyniku emisji ciepła, prawidłowo dobranego żarnika) spowodowane wilgocią lub wodą lub celowe uszkodzenie produktu.
o Uszkodzenia i wady wynikłe na wskutek niewłaściwego lub niezgodnego ze specyfikacją techniczną montażu, użytkowania, przechowywania czy konserwacji.
o Uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwej eksploatacji ,instalacji wszelkich samodzielnych napraw, przeróbek dokonywanych przez klienta.


13. W razie uznania reklamacji za niezasadną, Sprzedawca umożliwi Klientowi odbiór reklamowanego towaru w swojej siedzibie lub odeśle reklamowany towar na adres wskazany przez Klienta i obciąży Klienta kosztami przesyłki zwrotnej.

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego na odległość. Odstąpienia od umowy można dokonać w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Koszt odesłania towaru pokrywa kupujący. Zwrot płatności zostanie dokonany na wskazane przez konsumenta konto bankowe niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności może się wydłużyć do czasu otrzymania przez nas zwracanego towaru. W celu odesłania przesyłki konsument może skorzystać z usług dowolnej firmy świadczącej usługi kurierskie.


Adres na który należy dokonać zwrotu:


Ampla
ul. Huculska 54
42-280 Częstochowa
tel. 731463070
e-mail: ampla@emag.pl
Prosimy o bezpieczne pakowanie przesyłek. Za stan przesyłki zwrotnej odpowiada nadawca.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych Klientów jest firma AMPLA Przemysław Ostojski z siedzibą przy ul. Huculskiej 54, 42-280 Częstochowa, NIP: 9492103471, REGON: 241322665.
Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.
Zgodnie z powyższą ustawą Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia.
eMAG.pl przekazuje dane Sprzedawcy w celu realizacji zamówień.

email: ampla@emag.pl