Opinie klientów:

Zobacz podobne produkty (kryteria):

Opis

Coaching to obecnie jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych metod wspierania innych w rozwoju oraz pomagania im w osiąganiu pożądanych wyników czy odnoszeniu sukcesów. Menedżer, który potrafi być jednocześnie coachem, jest dla firmy cenniejszym pracownikiem, ponieważ efektywniej wykorzystuje potencjał własny i zespołu, z którym pracuje.
Przekonaj się, jak wiele zyskasz zostając coachem dla twoich pracowników! Nauczysz się uruchamiać ich potencjał, wspierać rozwój talentów i tworzyć warunki ułatwiające działanie. Będziesz potrafił także skuteczniej motywować, wspierać w uczeniu i wspólnie tworzyć zgrany, odnoszący sukcesy zespół. Dzięki poradnikowi opanujesz umiejętności kluczowe w coachingu, m.in. przeprowadzanie konstruktywnych rozmów z pracownikami, zadawanie właściwych pytań, uważne słuchanie i udzielanie zrozumiałej informacji zwrotnej. Wniesiesz do miejsca pracy więcej entuzjazmu i przyjaznej atmosfery sprzyjającej efektywnej pracy. Odkryjesz także sekret budowania pozytywnych i trwałych kontaktów oraz partnerskich relacji ze współpracownikami.
Przydatne wskazówki i rady oraz przykładowe dialogi pomogą ci lepiej zrozumieć, czym jest coaching i odkryć, jak skuteczny jest taki styl zarządzania.

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2011
Autor Julie Starr
Wydawca Edgard Mariusz Jachimczuk
Format 210x150
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 186
Podkategoria Organizacja, zarządzanie
ISBN 9788362482511
Kolekcja Samo sedno

Opinie

Napisz pierwszą opinię

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Inni Klienci byli także zainteresowani...

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Zadaj je poniżej, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.