Opinie klientów:

Oferta: Matras Księgarnie

Zobacz podobne produkty (kryteria):

Opis

Tematyka komunikowania i mediów społecznych zaczęła w coraz większym stopniu skupiać uwagę socjologów. Nic dziwnego, we współczesnym świecie należy do najbardziej dynamicznych i fascynujących sfer społecznych. Jest to związane zarówno z odwieczną fundamentalną rolą samego komunikowania w funkcjonowaniu społeczeństw i kultur oraz formowaniu osobowości, ale ostatnio głównie z rozwojem technologii tzw. nowych mediów i ich społecznym wykorzystaniem. [...]

W recenzowanym tomie tematyka komunikowania społecznego ujęta jest bardzo szeroko, zarówno od strony technologii (środków komunikowania), jak i przekazów i ich tworzenia (tzw. Web 2.0) oraz recepcji. Jak każda praca zbiorowa, tak i ta książka, ma strukturę problemową, to znaczy grupuje teksty różnych autorów w częściach odpowiadających szerszym zagadnieniom tematycznym.

Z recenzji prof. Tomasza Goban-Klasa

Tom „Com.unikowanie w zmieniającym się społeczeństwie” jest odbiciem rosnącego zainteresowania mediami komunikacyjnymi szczególnie tzw. nowymi, czyli Internetem. Autorzy zamieszczonych w tomie artykułów starają się przybliżyć czytelnikowi złożoną i różnorodną problematykę ich funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie. […]

Niewątpliwie zaletą zawartych w tomie opracowań jest wpisanie się w interdyscyplinarną dyskusję nad nowymi zjawiskami, jakie niosą gwałtowne zmiany w systemie komunikowania społecznego. Ma to znaczące konsekwencje dla społecznej praktyki. Trudno znaleźć sferę życia społecznego, w której nie zaznaczyłyby swojego wpływu. W książce znajdujemy także próbę refleksji teoretycznej nad procesem zmian wywołanych przez współczesne cyfrowe techniki komunikacyjne, co szczególnie skutkuje wyłonieniem się nowej przestrzeni dla kontaktów społecznych. Do zalet opiniowanej książki należy to, że oba te aspekty są w niej obecne – analiza społecznej praktyki oraz teoretyczna refleksja.

Z recenzji prof. Lesława H. Habera

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2010
Autor Marian Niezgoda, Maria Świątkiewicz-Mośny, Aleksandra Wagner
Wydawca Nomos
Format 242x164
Rodzaj Nauka o literaturze
Język polski
Ilość stron 440
Podkategoria Nauka o mediach
ISBN 9788376880341

Producent:Nomos

Opinie

Napisz pierwszą opinię

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Inni Klienci byli także zainteresowani...

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Zadaj je poniżej, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.