Opinie klientów:

Zobacz podobne produkty (kryteria):

Opis

Publikacja jest całościowym opracowaniem problematyki cywilnoprawnej ochrony wizerunku osób powszechnie znanych w dobie komercjalizacji dóbr osobistych - z uwzględnieniem rozwiązań i orzecznictwa sądowego w wybranych państwach systemu prawa stanowionego i common law, a także dorobku Europejskiego Trybunału Praw Człowieka. Wiele uwagi poświęcono zwłaszcza: problematyce majątkowej ochrony prawa do wizerunku osób powszechnie znanych, dopuszczalności pośmiertnej ochrony tego prawa, analizie charakteru prawa do wizerunku w dobie komercjalizacji dóbr osobistych. Przedstawiono również wpływ orzecznictwa Europejskiego Trybunału Praw Człowieka na zakres ochrony prawa do wizerunku osób powszechnie znanych w prawie krajowym. Adresaci: Książka jest przeznaczona dla prawników specjalizujących się w problematyce ochrony dóbr osobistych osób powszechnie znanych oraz prawie mediów; sędziów sądów powszechnych oraz Sądu Najwyższego, wydawców, dziennikarzy, jak również pracowników naukowych, zwłaszcza wydziałów prawa oraz dziennikarstwa.

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2014
Autor Joanna Sieńczyło-Chlabicz, Joanna Banasiuk
Wydawca Wolters Kluwer Polska
Format 200x130
Rodzaj Prawo, administracja
Język polski
Ilość stron 388
Podkategoria Prawo cywilne
ISBN 9788326431210

Opinie

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię

Kliknij na gwiazdki, aby ocenić produkt

Dodaj opinię

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytania?

Zadaj pytanie, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.