DecoNest

DecoNest to marka, która powstała z myślą o dekorowaniu i upiększaniu Waszych wnętrz.

Wieloletnie doświadczenie w aranżacjach i adaptacjach pomieszczeń pozwoliło nam zdobyć wiedzę na temat produktów spełniających najwyższe wymagania klientów.

Polecamy najlepszej jakości asortyment, który nada pomieszczeniom wyjątkowego charakteru i wzbudzi podziw wśród innych osób. Znajdą tu Państwo mnóstwo ciekawych aranżacji i propozycji, które pozwolą urozmaicić swoje ciepłe gniazdko, by było jeszcze bardziej przytulne i wyjątkowe.

Oferujemy rozwiązania klasyczne, nowoczesne, vintage i retro. Staramy się trafiać w każdy gust klienta, więc nasza oferta jest wciąż poszerzana i aktualizowana względem zmieniających się trendów.

Zapraszamy serdecznie do naszej oferty i zachęcamy do zakupów.

Właścicielem marki DecoNest jest:

Gampol Marcin Gabler

Ul. Geodetów 43/3

65-339 Zielona Góa

NIP 9950029833

REGON 081158979

NR KONTA BANKOWEGO: NEST BANK 40 1870 1045 2078 1033 1232 0001

 

Kontakt:

mail: deconest@emag.pl

+48 574 778 396

Zobacz więcej

Kategorie produktowe

17445 produktów
Dom i Ogród
Meble (579)
Dekoracje (16841)
Kultura i Rozrywka
Gadżety imprezowe (25)
zobacz wszystkie kategorie

Przydatne informacje

Produkt sprzedany przez Sprzedawcę będzie dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Od 2018-11-14 będą wysyłane za darmo.

  • Od 2018-11-30 za darmo wysyłane będą zamówienia o metodzie płatności Karta płatnicza, .
  • Od 2018-11-30 za darmo wysyłane będą zamówienia o metodzie płatności Przelew On-line, .
Całkowity koszt wysyłki będzie wyświetlony w koszyku zanim zamówienie zostanie złożone.

Gwarancja
1. Wszystkie Produkty znajdujące się w ofercie handlowej DecoNest są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych.

2. Producent udziela dwudziestoczteromiesięcznej gwarancji jakości na swoje Produkty.
Reklamacje
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania re

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 574 778 396.
Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Prześlij do nas mailowo informację, w której opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
2. W ciągu 14 dni poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: deconest@emag.pl lub telefonicznie: +48 574 778 396. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

Skontaktuj się z nami pod adresem deconest@emag.pl lub telefonicznie +48 574 778 396.
Dołącz do do wiadomości oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Administratorem danych osobowych  jest  GAMPOL Marcin Gabler, Geodetów 43/3, 65-339 Zielona Góra, telefon: +48 574 778 396,
Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.
Zgodnie z powyższą ustawą Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia. eMAG.pl przekazuje dane Sprzedawcy GAMPOL Marcin Gabler, Geodetów 43/3, 65-339 Zielona Góra, telefon: +48 574 778 396, w celu realizacji zamówień.