Opinie klientów:

Niedostępny
Zobacz podobne produkty (kryteria):

Opis

W czwartym tomie „Dziennikarstwa i Mediów” opublikowano prace autorów reprezentujących różne ośrodki badawcze w Polsce, w tym także teksty pracowników naukowych Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz doktorantów przygotowujących swoje rozprawy pod okiem profesorów IDiKS. Tom poświęcony został szerokiemu zagadnieniu wzajemnych relacji między marką, mediami i komunikacją. Autorzy poruszają zagadnienia związane między innymi z komunikowaniem wizerunku, mechanizmami komunikacji, zarządzaniem kryzysem w sytuacji wyjątkowej, a także ze współczesnym dziennikarstwem, a zwłaszcza ze zmianami wynikającymi z ewolucji technologicznej.

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2014
Autor Igor Borkowski
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Format 230x168
Rodzaj Nauka o literaturze
Język polski
Ilość stron 264
Podkategoria Nauka o mediach
ISBN 9788322934364

Opinie ( opinii)


Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię

Kliknij na gwiazdki, aby ocenić produkt

Dodaj opinię

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytania?

Zadaj pytanie, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.

image