Opinie klientów:

Zobacz podobne produkty (kryteria):

Opis

Tom zawiera artykuły poświęcone nowym tendencjom w dziedzinie racjonalnej konsumpcji, jej struktury i kulturowych aspektów, a także współczesnych rynków oraz trendów w konsumpcji i komunikacji społecznej. Autorzy wskazują na konieczność przejścia od nadmiernego konsumpcjonizmu do zrównoważonej konsumpcji, co pociąga za sobą istotne zmiany w stylu życia i praktykach konsumenckich. W tomie znajdują się również recenzje i sprawozdania z ogólnopolskich i międzynarodowych konferencji naukowych na tematy socjologiczne.

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2013
Autor Wanda Patrzałek
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Format 239x168
Rodzaj Filozofia, religia, socjologia
Język polski
Ilość stron 268
Podkategoria Socjologia
ISBN 9788322934227

Produkty komplementarne

Opinie

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię

Kliknij na gwiazdki, aby ocenić produkt

Dodaj opinię

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytania?

Zadaj pytanie, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.