Galeria Angel

F.H. Angel
Śląska 51/81
81-304 Gdynia
NIP: 586-116-96-77
REGON: 221536318

Telefon 1: 530-521-788
Telefon 2: 531-105-705
e-mail: galeriaangel@emag.pl

Zobacz więcej

Przydatne informacje

Produkt sprzedany przez Sprzedawcę będzie dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej.

  • Zaczynając od 2019-01-03 zamówienia o wartości wyższej niż 20000 PLN będą wysyłane za darmo.
    Koszt dostawy zamówień o wartości niższej niż 20000 PLN wynosi 45 PLN.

Całkowity koszt wysyłki będzie wyświetlony w koszyku zanim zamówienie zostanie złożone.

GWARANCJA

I. OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI

1. Gwarantem jakości towaru jest Firma Handlowa "Angel" Mariola Szczepkowska, ul. Śląska 51/81, 81-304 Gdynia, NIP: 5861169677.
2. Gwarancja jest udzielona jedynie na towary, które zostały sprzedane przez F.H. "Angel" Mariola Szczepkowska na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
3. Gwarancja udzielona jest na okres roku od daty otrzymania produktu.
4. Ze względu na nieprofesjonalny charakter produktu, gwarancja udzielana jest tylko i wyłącznie konsumentowi, tj. osobie fizycznej, która nabywa produkt do użytku prywatnego, niezwiązanego z działalnością gospodarczą lub zawodową. Dla przedsiębiorców gwarancję i rękojmię wyłącza się.
5. W momencie wystąpienia wady lub uszkodzenia Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie to zgłosić Sprzedawcy. Należy zaprzestać korzystania z produktu aby uniknąć pogłębienia wady lub uszkodzeń.
6. Gwarancja będzie świadczona po spełnieniu poniższych warunków:
6.1 przesłaniu zgłoszenia reklamacyjnego na adres mailowy: galeriaangel@emag.pl lub drogą listową na adres: Bolesława Prusa 4, 80-209 Chwaszczyno.
6.2 uwzględnieniu w zgłoszeniu reklamacyjnym poniższych informacji: dane osobowe oraz adresowe kontrahenta, dane kontaktowe, data zakupu towaru, powód zgłoszenia reklamacyjnego, fotografie uwzględniające reklamowane elementy pod warunkiem, że wada jest widoczna, a także załączeniu dowodu zakupu (paragon).
7. Dalszy proces zgłoszenia gwarancyjnego ustalany jest indywidualnie przez podmiot Firma Handlowa "Angel". Odpowiedź na zgłoszenie gwarancyjne zostanie udzielona w terminie do 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Odpowiedź zostanie przesłana na adres mailowy kontrahenta lub listownie na adres podany w danych kontaktowych.

II.GWARANCJĄ SPRZEDAWCY NIE SĄ OBJĘTE:

1. Uszkodzenia powstałe podczas nieprawidłowego montażu.
2. Uszkodzenia wynikające z użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub niedostatecznej dbałości o produkt. Przykładowo są to wady wynikające ze zużycia, skutków wilgoci, pozostawienia zbyt blisko źródła wysokiej temperatury, stosowania niewłaściwych środków czyszczących oraz konserwujących, siadanie lub stawanie na podnóżku lub podgłówku, podnoszenie się na podłokietnikach, stawania na płozach itp.
3. Uszkodzenia powstałe lub pogłębione poprzez dalsze użytkowanie produktu już po zauważeniu wady lub uszkodzenia przez Kupującego.
4. Uszkodzenia produktu powstałe w sposób mechaniczny, przykładowo poprzez uderzenie, przewrócenie lub zbyt mocny nacisk.
5. Uszkodzenia powstałe podczas transportu i przeładunku produktu. Punkt ten nie dotyczy przewozów zleconych przez Firma Handlowa "Angel" Mariola Szczepkowska.
6. Produkty, przy których dokonywano samodzielnie przeróbek i napraw wykonywanych przez osoby do tego nieuprawnione.
7. Naturalne zmarszczenia skóry i materiału powstałe w trakcie prawidłowego użytkowania, a wynikające z właściwości wkładu piankowego.
8. Odkształcenia części wkładu piankowego powstałe w wyniku użytkowania mebla.
9. Różnice w odcieniu koloru materiału lub tworzywa, jeżeli pochodzą z różnych serii produkcyjnych i nabywane są przez Kupującego sukcesywnie.
10. Wszystkie cechy świadczące o prawdziwości skóry naturalnej - tj. dopuszczalne różnice w fakturze i odcieniu skóry, zmarszczki, niewielkie pofałdowania itp.
11. Elementy plastikowe oraz drewniane, które nie zostały sprawdzone przy odbiorze produktu od przewoźnika.
12. Wady oraz uszkodzenia w wyniku których obniżona została cena produktu.
13. Różnice w odcieniu materiału.
14. Wady które nie zmniejszają walorów użytkowych oraz estetycznych produktu.
15. Zapach wyrobu wynikający z zapachu surowców użytych do jego produkcji.
16. Różnice w twardości oparcia i siedziska.
17. Komfort użytkowania mebla, wynikający z rodzaju użytych surowców (np. grubość wkładu piankowego, gęstość pianki tapicerskiej).
18. Niektóre wysokogatunkowe materiały oraz elementy drewniane mienią się w promieniach światła jakby miały różne odcienie. Nie jest to powód do reklamacji, a cecha charakterystyczna dla tych materiałów oraz elementów drewnianych.
19. Odbarwienia, przebarwienia, zmiany kolorystyczne związane z przenoszeniem pigmentu z odzieży na produkt, a także inne zabrudzenia powstałe w wyniku nienależytego użytkowania.
20. Skutki naturalnej eksploatacji towaru (w tym wszelkiego rodzaju zarysowania, ubytki w lakierze, materiale).
21. Stwierdzenie innej przyczyny usterki lub uszkodzenia, nie wynikającej z wad produktu.
22 Dalsza odsprzedaż lub przeniesienie własności na osobę trzecią.
23. Niespełnienie wymogów formalnych, takich jak przekroczenie okresu gwarancyjnego, niepoprawne zgłoszenie reklamacji.
III. POPRAWNA EKSPLOATACJA I UŻYTKOWANIE PRODUKTÓW
1. Uwagi dotyczące użytkowania produktów posiadających elementy wykonane z tworzywa sztucznego ABS (plastik).
1.1 Produkt należy przechowywać w temperaturze od 15°C do 30°C.
1.2 Produkt może być użytkowany po 2 godzinach od rozpakowania w miejscu przeznaczenia z przyczyny konieczności wyrównania temperatury towaru.
2. Uwagi dotyczące użytkowania produktów posiadających elementy wykonane ze skóry naturalnej oraz ekologicznej.
2.1 Produkty nie powinny stać blisko grzejników oraz innych zródeł ciepła.
2.2 Skóra wymaga ochrony przed różnymi czynnikami mogącymi spowodować odbarwienia lub przetłuszczenia.
Należy unikać kontaktu skóry z takimi czynnikami jak:
pot, tłuszcz z włosów, kosmetyki, kurz, chemia gospodarcza lub zwyczajne przesuszenie.
W związku z tym konserwacji skóry należy dokonywać specjalnymi środkami pielęgnacyjnymi, które tworzą powłokę ochronną, odporną na wodę i substancje oleiste.

Zwroty
czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
F.H.Angel
Prusa 5
80-209 Chwaszczyno
Telefon: 530-521-788

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia, termin wynosi 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Sprzedający również ma 14 dni na zwrot środków kupującemu. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej na adres:

F.H. Angel Mariola Szczepkowska
ul. Śląska 51/81,
81-304, Gdynia

lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: galeriaangel@emag.pl (w celu uzyskania forumularza zwrotu bardzo proszę o bezpośredni kontakt ze sprzedawcą - galeriaangel@emag.pl).

Administratorem danych osobowych jest Firma Handlowa "Angel" Mariola Szczepkowska wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej pod numerem NIP: 5861169677, Regon: 221536318.
Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.
Zgodnie z powyższą ustawą Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia. eMAG.pl przekazuje dane Sprzedawcy Firma Handlowa "Angel" Mariola Szczepkowska w celu realizacji zamówień.