Gentle-man

 

 

Informacje ogólne o firmie
Sklep Gentle-Man to zespół ludzi z pasją i zaangażowaniem. W naszej ofercie znajdziecie wysokiej klasy galanterię skórzaną polskich i zagranicznych marek, środki do pielęgnacji skóry naturalnej, odzież oraz akcesoria i dodatki dla mężczyzn. Od samego początku dbamy o to aby każdy mężczyzna czuł się u nas wyjątkowo.

 

Jakie produkty nas interesują?

Przede wszystkim produkty, które są niezbędne na co dzień dla każdego nowoczesnego mężczyzny. Wszystko po to aby ułatwić nam wyzwania, które codziennie stawia przed nami życie. Asortyment został tak dobrany, aby spełnić oczekiwania każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta. Znaczenie ma również dla nas cena oferowanych produktów. Jesteśmy przekonani że w ofercie każdy odnajdzie odpowiednią półkę dla siebie.

 

Najnowsze kolekcje!

Dbamy o to, aby każdy mężczyzna z łatwością odnalazł się w aktualnie panujących trendach modowych. Dlatego też w ofercie sklepu kupicie zawsze modne i stylowe akcesoria i dodatki. Możesz być pewien że stawiając na Gentle-Man na pewno nie popełnisz modowego faux pas.

 

Jakość produktu i obsługi

Wszystkie produkty znajdujące się w naszej ofercie, pochodzą z oficjalnej dystrybucji producentów. Nasz dział obsługi klienta zawsze służy fachową radą oraz chętnie odpowie na każde Państwa pytania.

 

 

GENTLE-MAN Wojciech Giefert

Ul. Partyzantów 17

38-200 Jasło

Tel. 533 020 319

email: gentle-man@emag.pl

NIP: 6852293881

Regon: 181136549 

 

Średni czas realizacji zamówień - 3 dni robocze

Zobacz więcej

Kategorie produktowe

288 produktów
Telefony, Laptopy i Tablety
Laptopy i akcesoria (11)
TV, Elektronika i Foto
Foto i akcesoria (5)
Dom i Ogród
Sport i Turystyka
Plecaki, torby, walizki (15)
Akcesoria sportowe (2)
Kultura i Rozrywka
Artykuły szkolne i biurowe (1)
zobacz wszystkie kategorie

Przydatne informacje

Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu bez podawania przyczyny w terminie do 14 dni od otrzymania towaru.

W celu odstąpienia od umowy należy w terminie 14 dni skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta i złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

- mailowo: gentle-man@emag.pl

- telefonicznie: 533 020 319, poniedziałek-piątek w godz. 8-17

lub od razu odesłać towar na adres:

GENTLE-MAN.PL

Ul. Ropczycka 4

35-502 Rzeszów

z dopiskiem "zwrot".

W przypadku złożenia oświadczenia o chęci odstąpienia od umowy, produkty powinny zostać odesłane w ciągu kolejnych 14 dni.

GENTLE-MAN Wojciech Giefert zwraca Klientowi koszt całej zapłaconej przez niego kwoty zamówienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Koszt odesłania zwracanych produktów ponosi kupujący.

Przypominamy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do naszego magazynu za pobraniem!

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonej publikacji wad technicznych, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu lub niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem. Sprzedawca ma prawny obowiązek dostarczenia Towarów bez wad.

 

W przypadku zgłaszania reklamacji prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:

- mailowo: gentle-man@emag.pl

- telefonicznie: 533 020 319, poniedziałek-piątek w godz. 8-17

w celu określenia przyczyny i rodzaju zgłaszanej reklamacji.

Konsultant ustali z Państwem sposób zwrotu reklamowanego towaru. W uzasadnionych przypadkach towar zostanie od Państwa od razu odebrany przez kuriera, zamówionego na nasz koszt. Przypominamy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do naszego magazynu za pobraniem.

 

Prosimy o nieodsyłanie towaru bez wcześniejszego kontaktu z Działem Obsługi Klienta!

Jeżeli otrzymany przez Klienta towar jest wadliwy, Klient może skorzystać według swojego wyboru z uprawnień przysługujących w ramach gwarancji we wskazanych serwisach lub - niezależnie - z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Towaru.

Zgłoszenia reklamacyjne będą przez nas na bieżąco rozpatrywane w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. W przypadku braku możliwości wymiany towaru (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie, jaką zapłacił Klient. Pieniądze zostaną wysłane przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta najpóźniej w terminie 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem danych osobowych Klientów w relacji ze Sprzedawcą jest Agito Sp. z o.o., wpisaną przez Sąd Rejonowy m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego – Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000475630. Spółka posiada kapitał własny w wysokości 10.000.400,00 zł, NIP: 527-23-80-769 Regon: 015206780

Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.

Zgodnie z powyższą ustawą Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia. eMAG.pl przekazuje dane Sprzedawcy w celu realizacji zamówień.

Produkt sprzedany przez Sprzedawcę będzie dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej.

  • Zaczynając od 2017-11-10 zamówienia o wartości wyższej niż 400 PLN będą wysyłane za darmo.
    Koszt dostawy zamówień o wartości niższej niż 400 PLN wynosi 15 PLN.
  • W okresie 09/09/2019 - 31/12/2023, za darmo wysyłane będą zamówienia z metodą dostawy Punkt odbioru, o wartości wyższej niż 400 PLN .
    Koszt dostawy zamówień o wartości niższej niż 400 PLN wynosi 15 PLN.

Całkowity koszt wysyłki będzie wyświetlony w koszyku zanim zamówienie zostanie złożone.