ihaa

Nasza firma powstała w 1997. Od początku dostarczając produkty do odbioru telewizji i akcesoriów rtv, przez cały czas rozwijając swoje portfolio wprowadzając nowe produkty aż do paru tysięcy pozycji asortymentowych. Z biegiem lat i ponad 20 letnim doświadczeniu w handlu postanowiliśmy podzielić się z naszym asortymentem i doświadczeniem z klientem detalicznym.

Rozpoczęliśmy sprzedaż internetową, gdzie z sukcesem działamy już od 5 lat z ilością ponad 100 tysięcy zadowolonych klientów. 

ihaa@emag.pl 

tel: 48 731960692 

Zobacz więcej

Kategorie produktowe

650 produktów
Telefony, Laptopy i Tablety
Laptopy i akcesoria (8)
Telefony stacjonarne (9)
Zabawki
Pojazdy (3)
Sport i Turystyka
Sprzęt turystyczny (2)
Rowery i akcesoria (5)
zobacz wszystkie kategorie

Przydatne informacje

Produkt sprzedany przez Sprzedawcę będzie dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Zaczynając od 2018-10-22 zamówienia o wartości wyższej niż 400 PLN będą wysyłane za darmo.
Koszt dostawy zamówień o wartości niższej niż 400 PLN wynosi 15 PLN.

  • Od 22/10/2018 za darmo wysyłane będą zamówienia posiadające Przelew tradycyjny, o wartości wyższej niż 400 PLN .
    Koszt dostawy zamówień o wartości niższej niż 400 PLN wynosi 12 PLN.
  • Od 2018-11-15 , koszt dostawy dla zamówień o metodzie płatności Przelew On-line wynosi 12 PLN.
  • Od 2018-11-15 , koszt dostawy dla zamówień o metodzie płatności Karta płatnicza wynosi 12 PLN.
Całkowity koszt wysyłki będzie wyświetlony w koszyku zanim zamówienie zostanie złożone.

Produkt ma wadę? A może zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem? 
To nie problem - w łatwy sposób możesz dokonać reklamacji. 
Masz na to aż 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki.


Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży, klient może składać 
w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną na adres tj. 

Sklep internetowy ihaa.pl
ul. Kościuszki 15B
55-140 Żmigród

lub też mailowo na adres: ihaa@emag.pl 

W przypadku wątpliwości klient może skontaktować się z nami pod numerem telefonu: 607914141

W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji zalecamy umieszczenie w reklamacji następujących danych: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, przedmiot reklamacji oraz numer zamówienia (jeżeli jest to możliwe), wraz ze wskazaniem żądania klienta, wszelkie okoliczności opisujące wadę, datę stwierdzenia wady, oraz o ile to możliwe zdjęcia wady (w przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem maila).

W ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkujemy się do reklamacji.

Jeżeli towar ma wadę, klient może:

  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że uda nam się niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez nas albo nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas.

  • żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Jesteśmy zobowiązani wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta.

Możemy jednak odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosimy my.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres tj.,

Sklep internetowy ihaa.pl
ul. Kościuszki 15B
55-140 Żmigród

W wypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywamy my.

Produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Możesz go bez problemu zwrócić w ciągu 30 dni od zakupu bez podawania przyczyny!

  • Masz prawo zwrócić produkty w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki (jest to tzw. odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość).
  • Paczkę ze zwracanymi produktami nadajesz na własny koszt. Uwaga – nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
  • Po dotarciu paczki z produktami, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie
  • Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), jednak będziemy bardzo wdzięczny kiedy to zrobisz, ponieważ pomoże nam to ulepszyć nasz sklep!

Pamiętaj! Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkownika, poza śladami wynikającymi ze zwykłego zarządu*.

* Przez pojęcie zwykłego zarządu rozumie się sprawdzenie funkcjonalności rzeczy, do którego uprawniony jest konsument, obejmujące rozpakowanie rzeczy z oryginalnego opakowania, sprawdzenie jakości wyrobu poprzez jego dotyk, sprawdzenie wytrzymałości na określone czynniki jak i zweryfikowanie stanu produktu poprzez stwierdzenie braku mechanicznego uszkodzenia czy usterki.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem danych osobowych  jest PHU Bodex Bogdan Kowalczyk

 

Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.

 

Zgodnie z powyższą ustawą Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia. eMAG.pl przekazuje PHU Bodex Bogdan Kowalczyk

dane w celu realizacji zamówień