Dodaj do ulubionych produktów

zaloguj się
Produkt został dodany do koszyka
do koszyka
Telefony, Laptopy i Tablety
PC, Peryferia i Gaming
TV, Elektronika i Foto
Dziecko i Mama
Zabawki
Dom i Ogród
AGD
Motoryzacja
Sport i Turystyka
Zdrowie i Uroda
Moda
Kultura i Rozrywka

14 dni na zwrot zakupów

eMAG  ›  Info Center  ›  Usługi  ›  14 dni na zwrot zakupów

Kupiłeś produkt z oferty eMAG? Zmieniłeś zdanie i chcesz oddać zakupy do sklepu? Jako konsument (nie firma) masz prawo zwrócić zakupiony produkt w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

 

 

Co warto wiedzieć, aby procedura zwrotu przebiegała łatwo i sprawnie?

 

 

1. Aby ułatwić proces zwrotu, przygotowaliśmy ten Formularz. Zapraszamy do skorzystania.

 

2. Zwrot w terminie 14 dni jest możliwy dla konsumentów, nie dla firm. Upewnij się, że produkt, który chcesz zwrócić, spełnia warunki zwrotu, np. towary higieniczne muszą być zwrócone w zapieczętowanym, nienaruszonym opakowaniu. Ten sam warunek posiadają np. gry, oprogramowanie, płyty audio i filmy. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie. Jeśli zwracasz więcej niż jedną rzecz, wypełnij formularz oddzielnie dla każdego produktu.

 

3. Zwrot produktu od sprzedawców w ramach eMAG Marketplaceformularz jest formą zgłoszenia chęci zwrotu. Po jego wypełnieniu sprzedawca już o tym wie i czeka na przesyłkę. Kto pokryje koszt odesłania, to już jest zależne od warunków zwrotu sprzedawcy, sprawdź je lub skontaktuj się z nim.

 

4. Zwrot produktu sprzedanego przez eMAG jest darmowy. Jak wygląda to w praktyce:

a. Wypełnienie formularza generuje zlecenie odbioru przesyłki przez kuriera DPD.

b. W informacji zwrotnej wysłanej na adres mailowy otrzymasz potwierdzenie rejestracji zwrotu wraz z jego numerem.

c. W kolejnym kroku zostanie do Ciebie wysłane potwierdzenie przyjęcia zlecenia odbioru przesyłki. Potwierdzenie będzie zawierało datę odbioru oraz numer kontaktowy do kuriera. Prosimy o przygotowanie przesyłki do transportu.

d. Kurier odbierze przesyłkę. Będzie miał gotowy list przewozowy, nie musisz nic naklejać na opakowanie. Po odbiorze zostawi potwierdzenie.

e. Kiedy odbierzemy produkt w naszym magazynie, sprawdzimy go. Jeżeli towar spełnia warunki zwrotu zakupów, wyślemy na Twój adres mailowy z zamówienia fakturę korygującą wraz z instrukcją. Po jej akceptacji zostanie wykonany zwrot zapłaty.

f. Wypełniając formularz zwrotu możesz również wybrać rozliczenie w postaci kuponu rabatowego na kolejne zakupy. W tej sytuacji, kiedy potwierdzisz fakturę korygującą, wyślemy do Ciebie kod. Wykorzystując kod miej na uwadze, że zadziała on tylko jeden raz. Wykorzystaj go w całości. Jest on ważny przez 24 miesiące i jeżeli masz inne kody możesz je połączyć np. w jednym zamówieniu.

g. Mamy 14 dni, aby rozpatrzyć zwrot i zwrócić pieniądze. Zwykle robimy to znacznie szybciej.

 

 

Znalazłeś potrzebne informacje? Tak Nie

Podobne artykuły