Ulubione
Mój koszyk

Dodaj do ulubionych produktów

zaloguj się
Produkt został dodany do koszyka
do koszyka
Telefony, Laptopy i Tablety
PC, Peryferia i Gaming
TV, Elektronika i Foto
Dziecko i Zabawki
Małe AGD
Duże AGD
Dom i Ogród
Motoryzacja
Sport i Turystyka
Zdrowie i Uroda
Moda
Książki, filmy i muzyka

Bezpieczny odbiór przesyłki

eMAG  ›  Info Center  ›  Informacje o dostawie  ›  Bezpieczny odbiór przesyłki

 1. Sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego

Pudełko nie powinno posiadać wgnieceń, dziur i innych śladów uszkodzeń. Powinno być szczelnie zamknięte, nienaruszone. Jeżeli do zabezpieczenia została użyta taśma eMAG, nie może ona być przerwana lub przecięta. Na liście przewozowym sprawdź ilość paczek. Jeżeli jest ich więcej niż jedna sztuka powinny być do Ciebie dostarczone jednocześnie.

Zgłoszenie szkody sprzedawcy

1. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy.

2. Gdy opakowanie wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki.

3. Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie z uszkodzonym opakowaniem podpisując list przewozowy koniecznie dodaj adnotację „Przyjmuję z zastrzeżeniem”. Nie zwalniaj jeszcze kuriera.

 

2. Sprawdź zawartość przesyłki

Otwórz przesyłkę i sprawdź, czy dostawa jest kompletna, a produkty nieuszkodzone. Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki.

 

1. Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu zamówionych produktów lub zamówienie nie zgadza się z dokumentem zakupu, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Oznacz uszkodzenie opakowanie zewnętrznego jeśli występuje. Jest to najbardziej istotna informacja do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. Przed podpisaniem zweryfikuj czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym. W polu „uwagi” możesz podać wszystkie swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody.

2. Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.

3. Gdyby kurier nie chciał poczekać, poinformuj, że będzie musiał przyjechać ponownie w celu sporządzenia protokołu szkody. Poinformuj sklep o zdarzeniu kontaktując się telefonicznie na numer 22 355 00 00 lub poprzez ten Formularz.

 

3. Zastrzeżenia po odjeździe kuriera

Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia, koniecznie zgłoś tego samego dnia uszkodzenie do przewoźnika. Po zgłoszeniu przez 7 dni może zostać spisany wiążący protokół szkody. Konsultant przyjmie zgłoszenie i umówi Cię na kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody. Poinformuj sklep o zdarzeniu kontaktując się telefonicznie na numer 22 355 00 00 lub poprzez ten Formularz.

 

Kontakty do przewoźników:

1. DHL – (42) 634 53 45

2. DPD – 801 400 373 lub (22) 577 55 55

3. DTS – (22) 307 07 54

4. Inpost – 722 444 000 lub 801 400 100

5. Poczta Polska – 801 333 444 lub (+48) 438 420 600

 

4. Zgłoszenie szkody sprzedawcy

O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera.

 

1. Wyślij do nas wiadomość za pomocą tego Formularza.

 

2. Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik zajmie się nim i będzie z Tobą w kontakcie do momentu jego zakończenia.

Znalazłeś potrzebne informacje? Tak Nie

Podobne artykuły