Dodaj do ulubionych produktów

zaloguj się
Produkt został dodany do koszyka
do koszyka
Telefony, Laptopy i Tablety
PC, Peryferia i Gaming
TV, Elektronika i Foto
Dziecko i Mama
Zabawki
Dom i Ogród
AGD
Motoryzacja
Sport i Turystyka
Zdrowie i Uroda
Moda
Kultura i Rozrywka

Bezpieczny odbiór przesyłki

eMAG  ›  Info Center  ›  Informacje o dostawie  ›  Bezpieczny odbiór przesyłki

 

Sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego

Pudełko nie powinno posiadać wgnieceń, dziur i innych śladów uszkodzeń. Powinno być szczelnie zamknięte, nienaruszone. Jeżeli do zabezpieczenia została użyta taśma, nie może ona być przerwana lub przecięta. Na liście przewozowym sprawdź liczbę paczek. Jeżeli jest ich więcej niż jedna sztuka, powinny być do Ciebie dostarczone jednocześnie.

1. Pierwsze kroki po przyjeździe kuriera.

a) Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy.

b) Gdy opakowanie wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki.

Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie z uszkodzonym opakowaniem podpisując list przewozowy koniecznie dodaj adnotację „Przyjmuję z zastrzeżeniem”. Nie pozwól kurierowi jeszcze odjechać.

 

2. Sprawdź zawartość przesyłki.

Otwórz przesyłkę i sprawdź, czy dostawa jest kompletna, a produkty nieuszkodzone. Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki.

 

3. Jeśli masz zastrzeżenia.

Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu zamówionych produktów lub zamówienie nie zgadza się z dokumentem zakupu, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Oznacz uszkodzenie opakowanie zewnętrznego, jeśli występuje. Jest to istotna informacja do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. Przed podpisaniem zweryfikuj, czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym. W polu „uwagi” możesz podać wszystkie swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody.

 

4. Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.

 

5. Kurier nie chce poczekać.

Gdyby kurier nie chciał poczekać, poinformuj, że będzie musiał przyjechać ponownie w celu sporządzenia protokołu szkody. O sytuacji poinformuj sprzedawcę lub bezpośrednio eMAG.

 

 

Zastrzeżenia po odjeździe kuriera

Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia, koniecznie zgłoś tego samego dnia uszkodzenie do przewoźnika. Po zgłoszeniu przez 7 dni może zostać spisany wiążący protokół szkody. Konsultant przyjmie zgłoszenie i umówi Cię na kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody. Poinformuj sprzedawcę lub bezpośrednio eMAG o tym zdarzeniu.

 

Kontakty do przewoźników:

DHL – (42) 634 53 45

DPD – 801 400 373 lub (22) 577 55 55

DTS – (22) 307 07 54

GLS – (46) 814 82 20

UPS – (22) 489 48 77

FedEx – (46) 814 82 20

TNT – 801 31 0000

InPost – 722 444 000 lub 801 400 100

Poczta Polska (Pocztex) – 801 333 444 lub (+48) 438 420 600

 

 

Zgłoszenie szkody sprzedawcy

O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom sprzedawcę lub eMAG najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera.

 

 

Znalazłeś potrzebne informacje? Tak Nie

Podobne artykuły