Dodaj do ulubionych produktów

zaloguj się
Produkt został dodany do koszyka
do koszyka
Telefony, Laptopy i Tablety
PC, Peryferia i Gaming
TV, Elektronika i Foto
Dziecko i Mama
Zabawki
Dom i Ogród
AGD
Motoryzacja
Sport i Turystyka
Zdrowie i Uroda
Moda
Kultura i Rozrywka

Co to jest retargeting?

eMAG  ›  Info Center  ›  eMAG Marketplace  ›  Co to jest retargeting?

Jest to wyświetlanie naszych reklam, konkretnemu użytkownikowi, na innych niż nasza stronach. Jest to możliwe dzięki plikom cookies, pod warunkiem że użytkownik odwiedził wcześniej naszą stronę.

 

Czyli wiemy, że dany użytkownik (a raczej jego cookie) był na naszej stronie i jesteśmy w stanie, za pomocą retargetingu, wyświetlić mu przekaz marketingowy (np. banner) w czasie gdy jest na innej stronie niż nasza. Do tego służą narzędzia retargetingowe (np. Google`a albo innych firm zewnętrznych np. Criteo, RTB House….).

 

Proces retargetingu wygląda następująco:

-> Użytkownik wchodzi na naszą stronę.

-> system retargetingowy zapisuje jego cookie (unikalny zestaw cech, za pomocą którego jest w stanie różnicować użytkowników).

-> system retargetingowy zapamiętuje co dane cookie robiło na stronie: jakie produkty odwiedzało, jakie kategorie, co miało w koszyku, co kupiło…itp.

-> Użytkownik wychodzi z naszej strony i na przykład wchodzi na Onet.pl (pozdrawiamy).

-> w tym samym momencie system retargetingowy za pomocą RTB (real time bidding) kupuje w czasie rzeczywistym odsłonę reklamy tylko dla tego cookie na Onet.pl

-> Użytkownik widzi nasz banner (retargetingowy).

Znalazłeś potrzebne informacje? Tak Nie

Podobne artykuły