Dodaj do ulubionych produktów

zaloguj się
Produkt został dodany do koszyka
do koszyka
Telefony, Laptopy i Tablety
PC, Peryferia i Gaming
TV, Elektronika i Foto
AGD
Dziecko i Mama
Zabawki
Dom i Ogród
Motoryzacja
Sport i Turystyka
Zdrowie i Uroda
Moda
Kultura i Rozrywka

Co w sytuacji, kiedy klient zakupi towar wyprzedany/niedostępny?

eMAG  ›  Info Center  ›  eMAG Marketplace  ›  Co w sytuacji, kiedy klient zakupi towar wyprzedany/niedostępny?

Zablokuj jak najszybciej ofertę na taki towar. Nie chcemy przecież, żeby klienci mieli złe doświadczenie. Powiadom klienta o braku możliwości zrealizowania zamówienia, przeproś go i zwróć jak najszybciej pieniądze, o ile zostały one wcześniej pobrane.

Znalazłeś potrzebne informacje? Tak Nie

Podobne artykuły