Ulubione
Mój koszyk

Dodaj do ulubionych produktów

zaloguj się
Produkt został dodany do koszyka
do koszyka
Laptopy, Tablety i Telefony
PC, Peryferia i Gaming
TV, Elektronika i Foto
Duże AGD
Małe AGD
Dom i Ogród
Motoryzacja
Sport i turystyka
Zdrowie i Uroda
Dziecko
Książki, filmy i muzyka

Dodatkowe ubezpieczenia sprzętu

eMAG  ›  Info Center  ›  Gwarancja i serwis  ›  Dodatkowe ubezpieczenia sprzętu

info

eMAG.ubezpieczenie.logo

Sprzęt elektroniczny oraz opony zakupione w naszym sklepie można dodatkowo ubezpieczyć w ramach oferowanych przez nas pakietów dodatkowej ochrony.

Pakiety dodatkowej ochrony umożliwiają maksymalną ochronę zakupionego sprzętu. Dostępne pakiety obejmują “ubezpieczenie po upływie gwarancji” oraz “dodatkowy pakiet ochronny” (ochronę sprzętu przed przypadkowymi uszkodzeniami i kradzieżą z włamaniem) nawet przez 5 lat.

 

Zakres ochrony i wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczycieli opisują warunki ubezpieczenia.

 

WARIANTY UBEZPIECZENIA:

Pakiet dodatkowej ochrony to następujące warianty ubezpieczenia sprzętu elektronicznego:

1. “ubezpieczenie po upływie gwarancji” (czyli ubezpieczenie sprzętu po wygaśnięciu gwarancji producenta);

2. “dodatkowy pakiet ochronny” (ochrona od przypadkowego uszkodzenia i kradzieży z włamaniem);

3. jednoczesne “ubezpieczenie po upływie gwarancji” (czyli ubezpieczenie sprzętu po wygaśnięciu gwarancji producenta lub prawa do rękojmi) i “dodatkowy pakiet ochronny” (ochrona od przypadkowego uszkodzenia i kradzieży z włamaniem);

4. “dodatkowy pakiet ochronny” dla telefonów komórkowych oraz “dodatkowy pakiet ochronny” dla opon samochodowych.

 

Ubezpieczenie po upływie gwarancji

 

“Ubezpieczenie po upływie gwarancji” to specjalny pakiet ochronny, który zaczyna działać po zakończeniu standardowej gwarancji producenta. Pakiet może działać przez 1, 2 lub 3 lata od upływu gwarancji producenta.

Ubezpieczenie obejmuje pokrycie kosztów naprawy sprzętu elektronicznego, wypłatę odszkodowania lub wymianę urządzenia na nowe za pośrednictwem eMAG.pl – w przypadku gdy naprawa sprzętu jest niemożliwa z przyczyn technicznych lub gdy ze względu na wysokość kosztów jest ona ekonomicznie niezasadna.

Przykładowo: 2 lata gwarancji producenta + dodatkowe ubezpieczenie w wariancie “ubezpieczenie po upływie gwarancji ” na okres 3 lat = Ochrona sprzętu do 5 lat.

 

Dodatkowy pakiet ochronny

 

Pakiet z wariantem „dodatkowy pakiet ochronny” to ubezpieczenie przed przypadkowym uszkodzeniem lub kradzieżą z włamaniem, który obejmuje szereg zdarzeń, takich jak:

– przypadkowe, nagłe i nieprzewidziane uszkodzenie sprzętu używanego zgodnie z instrukcją obsługi, które ma wpływ na funkcjonowanie produktu i powstało na skutek czynników zewnętrznych,
– przepięcia w sieci energetycznej (np. uszkodzenie matrycy LCD w laptopie lub telewizorze przez wyładowanie atmosferyczne),
– kradzież z włamaniem, rozbój i wymuszenie rozbójnicze.

 

Ubezpieczenie obejmuje pokrycie kosztów naprawy sprzętu elektronicznego, wypłatę odszkodowania lub wymianę urządzenia na nowe za pośrednictwem wskazanego sklepu internetowego eMAG.pl, jeżeli naprawa jest niemożliwa z przyczyn technicznych lub gdy ze względu na wysokość kosztów jest ona ekonomicznie niezasadna.

Dzięki różnym rodzajom pakietów, masz możliwość dostosowania ubezpieczenia do swoich potrzeb wybierając najbardziej optymalny wariant ochrony.

 

Zakup: Informację o możliwości zakupu pakietu można znaleźć w koszyku, przy czym jest to tylko informacja. Pakiet nie dolicza się automatycznie do zamówienia. Aby go zakupić, należy wybrać pożądany pakiet, zatwierdzić swój wybór i złożyć zamówienie. Do paczki z zamówieniem dołączona zostanie nota aktywacyjna – instrukcja umożliwiająca aktywację polisy. Jak tylko zostanie ona aktywowana, otrzymasz automatycznie dokument w formie elektronicznej – będzie on podstawą do zgłaszania wszelkich awarii.

 

Aktywacja: Po zakupie pakietu dodatkowej ochrony razem z zakupionym sprzętem otrzymasz notę informacyjną na której znajdziesz informacje o sposobie aktywacji. Jeśli nie aktywujesz certyfikatu, zostanie ono aktywowane automatycznie w momencie potwierdzenia od firmy kurierskiej, daty odbioru przesyłki. Ogólne Warunki Ubezpieczenia i Certyfikat Ubezpieczenia zostaną wysłane po aktywacji na e-maila.

Cena certyfikatu ubezpieczeniowego różni się w zależności od sprzętu, rodzaju ochrony jaki klient wybierze, a także od okresu na jaki wykupi ubezpieczenie. Koszty poszczególnych wariantów prezentowane są w koszyku. Są one zdecydowanie niższe od kosztów potencjalnej naprawy czy zakupu nowego sprzętu. Warto więc dopłacić niewielką sumę i zapewnić sobie wygodne i spokojne użytkowanie sprzętu na dłużej, a w przypadku produktów szczególnie narażonych na uszkodzenie lub kradzieży podczas włamania – pełne poczucie bezpieczeństwa.

Dodatkowe ubezpieczenia oferowane są do:

– zegarków, których koszt przekracza 100 zł brutto,

– opon w cenie ponad 200 zł,

– sprzętu elektronicznego w tym tabletów i smartfonów od 200 zł brutto,

– elektronarzędzi, których koszt przekracza 200 zł brutto.

 

“Dodatkowy pakiet ochronny” dla telefonów telefonu komórkowych przez 1 rok:

– ochrona przed nieuprawnionym użyciem telefonu
– ochrona przed kradzieżą z włamaniem, rabunkiem lub wymuszeniem rozbójniczym
– ochrona przed przypadkowym uszkodzeniem

 

Więcej informacji na temat ubezpieczeń dla telefonów komórkowych znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Sprzętu Elektronicznego.

Pakiet dodatkowej ochrony to umowa ubezpieczeniowa zawarta przy udziale eMAG.pl między Tobą a firmą ubezpieczeniową AWP P&C S.A. Oddział w Polsce (dawna nazwa AGA International SA Oddział w Polsce).

Pełny zakres umowy znajdziesz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Sprzętu Elektronicznego,  Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Opon,  Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Narzędzi oraz Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Zegarków.

Obsługa zgłoszenia w razie awarii mojego sprzętu

1. Zgłoszenie usterki do Centrum Operacyjnego pod numer 22 563 11 69

2. Jeśli waga uszkodzonego sprzętu nie przekracza 10 kg i nie jest to sprzęt w zabudowie, należy przynieść go do wskazanego przez Centrum Operacyjne punktu naprawczego.

3. Jeśli urządzenie waży więcej niż 10 kg lub jest w zabudowie serwisant przyjeżdża do Klienta. W przypadku gdy naprawa nie będzie możliwa na miejscu, serwisant zabierze sprzęt do serwisu naprawczego.

4. Jeśli naprawa okaże się niemożliwa lub przekroczy wartość sprzętu – zostaje wydany nowy sprzęt przesyłką kurierską.

5. Nowy sprzęt otrzymasz jeśli naprawa usterki okaże się niemożliwa lub przekroczy wartość użytkowanego sprzętu. Sprzęt otrzymasz bezpłatną przesyłką kurierską, najpóźniej na 30 dni od momentu zgłoszenia szkody.

6. Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone najszybciej, jak to możliwe. Maksymalny okres to 30 dni.

 

Wymiana sprzętu na nowy

Nowy sprzęt otrzymasz jeśli naprawa usterki okaże się niemożliwa z przyczyn technicznych lub gdy ze względu na wysokość kosztów jest ona ekonomicznie niezasadna. Sprzęt otrzymasz bezpłatną przesyłką kurierską, najpóźniej na 30 dni od momentu zgłoszenia szkody.

Wymiana sprzętu na nowy w okresie standardowej gwarancji producenta lub w okresie prawa do rękojmi:

 

Pamiętaj, że w umowie ubezpieczenia znajduje się numer seryjny produktu. W przypadku, gdy produkt, do którego dokupiłeś dodatkowy pakiet ochronny uległ awarii i nastąpiła wymiana produktu na nowy jesteś zobowiązany poinformować o tym fakcie ubezpieczyciela. W innym przypadku utracisz prawa przysługujące Ci w ramach dodatkowych pakietów ochronnych.

 

Wymiana sprzętu na nowy w okresie dodatkowej ochrony w przypadku “ubezpieczenia po upływie gwarancji” lub “dodatkowego pakietu ochronnego”:

 

W przypadku decyzji o wymianie produktu na nowy, otrzymasz go wraz ze standardową gwarancją producenta lub z prawem do rękojmi.

 

Kradzież sprzętu

W takiej sytuacji przede wszystkim zgłoś kradzież na Policji. Jeśli była to kradzież z włamaniem, rozbój i wymuszenie rozbójnicze która podlega ochronie w ramach ubezpieczenia, zadzwoń do Centrum Operacyjnego pod numer 22 563 11 69, aby zgłosić szkodę. Pamiętaj, że zgłoszenie musi nastąpić w terminie 2 dni roboczych od kradzieży z włamaniem lub rabunku. W przypadku kradzieży telefonu komórkowego, należy również złożyć wniosek do operatora GSM o zablokowanie numeru IMEI aparatu.

W trakcie rozmowy z Centrum Operacyjnym zostaniesz poproszony o podanie kilku niezbędnych danych (Twoje imię i nazwisko, numer polisy, numer seryjny sprzętu, Twój adres).

Zgłoszenia możesz dokonać również drogą mailową pisząc pod adres: assistance@mondial-assistance.pl. Pamiętaj, aby wpisać dane sprzętu, numer certyfikatu a także dane kontaktowe, tak aby Centrum Operacyjne mogło się z Tobą skontaktować.

Z pakietu dodatkowej ochrony możesz zrezygnować w ciągu 30 dni od daty zakupu. Pamiętaj jednak, że zwrot kosztu ubezpieczenia zostanie pomniejszony o okres, w którym sprzęt objęty był ochroną.

 

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie lub masz jakiekolwiek wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

Znalazłeś potrzebne informacje? Tak Nie

Podobne artykuły