Dodaj do ulubionych produktów

zaloguj się
Produkt został dodany do koszyka
do koszyka
Telefony, Laptopy i Tablety
PC, Peryferia i Gaming
TV, Elektronika i Foto
Dziecko i Zabawki
Małe AGD
Duże AGD
Dom i Ogród
Motoryzacja
Sport i Turystyka
Zdrowie i Uroda
Moda
Książki, filmy i muzyka
AGD

Dostępność produktów

eMAG  ›  Info Center  ›  Zakupy w eMAG  ›  Dostępność produktów

Posiadamy następujące typy dostępności produktów sprzedawanych przez eMAG:

 

 

W MAGAZYNIE – produkty w ilości 4 sztuki lub więcej znajdują się naszym magazynie.

 

1 SZTUKA W MAGAZYNIE/2 SZTUKI W MAGAZYNIE/3 SZTUKI W MAGAZYNIE – produkty znajdują się w naszym magazynie, jednak są to ostatnie sztuki/egzemplarze danego produktu, więc radzimy pośpiech, bo mogą się nam wyprzedać.

 

Produkty powiadające powyższe statusy są wysyłane standardowo w ciągu jednego dnia roboczego od otrzymania przez eMAG pełnej płatności lub – w wypadku płatności obsługiwanych przez podmiot realizujący płatności tj. PayU – po potwierdzeniu przez taki podmiot poprawnego wykonania przez Klienta pełnej płatności. W przypadku płatności przy odbiorze, realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu przez konsumenta potwierdzenia przyjęcia zamówienia w sklepie internetowym. W tym przypadku eMAG podaje również informację o szacunkowej dacie dostawy tj. informację o przybliżonym terminie w ciągu którego nastąpi dostarczenie zamówienia. Powyższa informacja to szacunkowy czas dostawy liczony od momentu przyjęcia zamówienia do jego dostarczenia do Klienta za pośrednictwem kuriera.

 

W MAGAZYNIE DOSTAWCY – produkty z takimi statusem sprowadzamy od naszych stałych i zaufanych dostawców. Po złożeniu zamówienia towar przyjeżdża do naszego magazynu, skąd wysyłany jest bezpośrednio do Klienta. Wysyłka z naszego magazynu następuje zwykle w 2 dni robocze od momentu zaksięgowania płatności.

 

NA ZAMÓWIENIE – to produkty trudniej dostępne, których nie posiadamy w naszym magazynie, ani w magazynach dostawców. Mogą zostać sprowadzone na życzenie Klienta. W każdym przypadku czas realizacji takiego zamówienia ustalany jest indywidualnie. W celu uzyskania informacji o terminie dostawy poprosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klientów mailowo na adres: sklep@emag.pl lub telefonicznie pod numerem 22 335 00 00. .

 

PRZEDSPRZEDAŻ – produkty z takim statusem są sprzedawane w ramach przedsprzedaży lub preorderów.

 

 

Przy zamawianiu kilku sztuk tego samego produktu, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć. Dostępność podawana na stronie dotyczy jednej sztuki produktu. W przypadku chęci zrobienia większego zamówienia przez Klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, jak również Klientów korporacyjnych lub instytucjonalnych, prosimy o kontakt z naszym Działem Handlowym B2B.

 

 

Pamiętaj, że produkty sprzedawane przez sprzedawców eMAG Marketplace posiadają inne statusy dostępności:

 

Status „w magazynie” przy produkcie Sprzedawcy Marketplace oznacza, iż produkty w ilości 3 sztuki lub więcej znajdują się magazynie tego konkretnego Sprzedawcy i należy zapoznać się z informacjami dotyczącymi czasu dostawy obwiązującymi u danego Sprzedawcy. Czas wysyłki jest podany na stronie danego produktu, np. DOSTAWA W CIĄGU 3 DNI OD ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA. Produkty oferowane przez Sprzedawców w ramach eMAG Marketplace mogą być zamówione i opłacone za pobraniem (płatność przy odbiorze gotówką) lub poprzez system PayU (dla niektórych sprzedawców).

 

 

Znalazłeś potrzebne informacje? Tak Nie

Podobne artykuły