Dodaj do ulubionych produktów

zaloguj się
Produkt został dodany do koszyka
do koszyka
Telefony, Laptopy i Tablety
PC, Peryferia i Gaming
TV, Elektronika i Foto
Dziecko i Mama
Zabawki
Dom i Ogród
AGD
Motoryzacja
Sport i Turystyka
Zdrowie i Uroda
Moda
Kultura i Rozrywka

eMAG Marketplace

eMAG  ›  Info Center  ›  eMAG Marketplace

eMAG Marketplace to platforma zakupowa umożliwiająca innym sprzedawcom oferowanie  swojego asortymentu w sklepie www.emag.pl. Dzięki platformie Marketplace, Klienci sklepu mają dostęp do jeszcze szerszej oferty produktów. Mimo że produkt pochodzi od zewnętrznego sprzedawcy, Klienci dokonują zakupu za pośrednictwem naszej strony internetowej. Dodatkowo stale monitorujemy i oceniamy oferty, by spełniały wysokie standardy jakości, do jakiej przyzwyczajeni są Klienci sklepu www.emag.pl. Czuwamy też nad bezpieczeństwem danych i transakcji.

 

Jesteś zainteresowany uczestnictwem i sprzedażą w ramach eMAG Marketplace?

Wypełnij formularz znajdujący się na tej stronie.

 

Każdy produkt znajdujący się w ofercie sklepu posiada na karcie produktu informację, na temat sprzedawcy:

  1. Sprzedawca: eMAG –  produkt jest bezpośrednio sprzedawany i dostarczany przez Agito Sp. z o.o.
  2. Sprzedawca: {nazwa sprzedawcy eMAG Marketplace} – produkt jest sprzedawany przez certyfikowanego sprzedawcę, współpracującego z Agito Sp. z o.o. Złożone zamówienie trafia do sprzedawcy, który realizuje zamówienie, dostarcza je, wystawia dokument sprzedaży i oferuje obsługę posprzedażną.

Warunki zakupów, zwrotów i gwarancji mogą być różne dla każdego sprzedawcy i nie muszą być tożsame z warunkami oferowanymi przez sklep eMAG. Warunki i zasady zakupów są dostępne dla wszystkich Klientów na stronach dedykowanych poszczególnym sprzedawcom, działającym w ramach eMAG Marketplace.

 

Konto Klienta w eMAG.pl
Posiadając Konto Klienta w sklepie www.emag.pl możesz korzystać z wszystkich ofert dostępnych w sklepie, zarówno tych oferowanych bezpośrednio przez sklep eMAG, jak i sprzedawców działających w ramach eMAG.pl Marketplace.

 

Jak sprzedawać produkty w eMAG Marketplace?
eMAG Marketplace jest dostępny dla każdego sprzedawcy, który jest w stanie zarządzać ofertą w co najmniej jednej kategorii produktów dostępnych w sprzedaży detalicznej. Sprzedawca musi także posiadać doświadczenie i zasoby, by zapewnić wysoką jakość obsługi zamówień, w tym szybką dostawę i obsługę posprzedażną na terenie całego kraju.

Potrzebujesz więcej informacji na ten temat? Skontaktuj się z nami i prześlij profil firmy na adres marketplace@emag.pl.
Wspomniany profil firmy powinien zawierać następujące informacje:
1. Szczegółowe informacje o firmie
2. Rodzaj oprogramowania i aplikacji z jakich korzysta firma (CRM, ERP)
3. Wykaz sprzedawanych produktów, w podziale na kategorie
4. Warunki sprzedaży (terminy dostawy, warunki zwrotów i inne)
5. Opis doświadczeń w handlu detalicznym
6. Inne istotne informacje

Jeśli będziemy mieć możliwość przyłączenia sprzedawcy do eMAG Marketplace, skontaktujemy się w celu ustalenia zasad współpracy.

 

Jak robić zakupy w eMAG Marketplace?  
Tak, jak do tej pory w sklepie www.emag.pl. Produkty oferowane w ramach eMAG Marketplace przez sprzedawców można zamówić posiadając konto w sklepie. Wystarczy, że znajdziesz interesujący Cię produkt i dodasz go do koszyka. Po dodaniu produktu do koszyka zostaniesz do niego automatycznie przeniesiony. W koszyku znajdziesz podsumowanie zamówienia, możesz tam zmienić ilość lub usunąć produkt. Jeśli chcesz, możesz wrócić do sklepu i kontynuować zakupy.

W koszyku mogą znajdować się produkty sprzedawane bezpośrednio przez sklep eMAG oraz w ramach eMAG Marketplace.
Produkty są pogrupowane według sprzedawców u jakich zamawiasz produkt. Przy każdym z nich znajdziesz informację o kosztach dostawy oraz powiązane linki, które umożliwiają zapoznanie się z warunkami zakupów w ramach eMAG Marketplace.

 

Czas dostawy i dostępność produktów
Tak, jak i w przypadku produktów sprzedawanych bezpośrednio przez eMAG.pl, przy każdym produkcie oferowanym w ramach eMAG Marketplace, znajduje się informacja o dostępności produktu oraz szacowanym czasie wysyłki ze sklepu.
Produkty oferowane w ramach eMAG Marketplace mogą być dostarczane wyłącznie przez kuriera.

 

Metody płatności
Produkty oferowane w ramach eMAG Marketplace mogą być zamówione i opłacone za pobraniem (przy odbiorze gotówką). Dla każdego zamówienia otrzymasz fakturę zakupu od sprzedawcy, który oferował produkt w ramach eMAG Marketplace.
Jeśli Twoje zamówienie składa się z kilku produktów pochodzących od różnych sprzedawców, będziesz musiał opłacić je oddzielnie. Produkty zostaną dostarczone przez kilku kurierów, dla każdego sprzedawcy osobno i każdemu z nich będziesz musiał zapłacić część kwoty z zamówienia.

 

 

Metody dostawy
Dostawa produktów zakupionych w ramach eMAG Marketplace odbywa się bezpośrednio z magazynu sprzedawcy przez kuriera.  Wszystkie dokumenty zakupu, w tym faktura,  zostaną dostarczone wraz z zamówieniem w paczce. Na stronie dedykowanej konkretnemu sprzedawcy możesz dowiedzieć się więcej na temat sposobów dostawy i warunków zakupów.
Jeśli zamawiałeś w jednym zamówieniu kilku produktów, pochodzących od różnych sprzedawców eMAG Marketplace, otrzymasz kilka paczek.

 

Gwarancja i serwis
Obsługa posprzedażna, czyli m.in. realizacja gwarancji produktów zakupionych w ramach eMAG Marketplace, realizowana jest przez sprzedawców lub producenta.

Wszystkich sprzedawców, jak i Agito Sp. z o.o. obowiązują takie same zasady dotyczące zwrotu produktów. Są one dokładnie uregulowane ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27. Na jej podstawie, konsumentowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w okresie 14 dni od dostarczenia. Konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyn, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

 

Znalazłeś potrzebne informacje? Tak Nie

Podobne artykuły