Dodaj do ulubionych produktów

zaloguj się
Produkt został dodany do koszyka
do koszyka
Telefony, Laptopy i Tablety
PC, Peryferia i Gaming
TV, Elektronika i Foto
AGD
Dziecko i Mama
Zabawki
Dom i Ogród
Motoryzacja
Sport i Turystyka
Zdrowie i Uroda
Moda
Kultura i Rozrywka

eMAG Marketplace

eMAG  ›  Info Center  ›  eMAG Marketplace

eMAG Marketplace to platforma umożliwiająca innym sprzedawcom oferowanie  swojego asortymentu w eMAG. Dzięki platformie Marketplace, Klienci mają dostęp do jeszcze szerszej oferty produktów. Mimo że produkt pochodzi od zewnętrznego sprzedawcy, Klienci dokonują zakupu za pośrednictwem naszej strony internetowej. Dodatkowo stale monitorujemy i oceniamy oferty, by spełniały standardy jakości, do jakiej przyzwyczajeni są Klienci eMAG. Czuwamy też nad bezpieczeństwem danych i transakcji.

 

Jesteś zainteresowany uczestnictwem i sprzedażą w ramach eMAG Marketplace?

Wypełnij formularz znajdujący się na tej stronie.

 

Każdy produkt znajdujący się w ofercie sklepu posiada na karcie produktu informację, na temat sprzedawcy:

  1. Sprzedaje i dostarcza: eMAG –  produkt jest bezpośrednio sprzedawany i dostarczany przez Agito Sp. z o.o.
  2. Sprzedaje i dostarcza: {nazwa sprzedawcy eMAG Marketplace} – produkt jest sprzedawany przez certyfikowanego sprzedawcę, współpracującego z Agito Sp. z o.o. Złożone zamówienie trafia do sprzedawcy, który realizuje zamówienie, dostarcza je, wystawia dokument sprzedaży i oferuje obsługę posprzedażną.

Warunki zakupów, zwrotów i gwarancji mogą być różne dla każdego sprzedawcy i nie muszą być tożsame z warunkami oferowanymi bezpośrednio przez eMAG. Warunki i zasady zakupów są dostępne dla wszystkich Klientów na stronach dedykowanych poszczególnym sprzedawcom, działającym w ramach eMAG Marketplace.

 

Konto Klienta w eMAG.pl
Posiadając Konto Klienta w eMAG możesz kupować zarówno produkty oferowane bezpośrednio przez sklep eMAG, jak i sprzedawców działających w ramach eMAG.pl Marketplace.

 

Jak sprzedawać produkty w eMAG Marketplace?
eMAG Marketplace jest dostępny dla każdego sprzedawcy, który jest w stanie zarządzać ofertą w co najmniej jednej kategorii produktów dostępnych w sprzedaży detalicznej. Sprzedawca musi także posiadać doświadczenie i zasoby, by zapewnić wysoką jakość obsługi zamówień, w tym szybką dostawę i obsługę posprzedażną na terenie całego kraju.

Potrzebujesz więcej informacji na ten temat? Skontaktuj się z nami i prześlij profil firmy na adres marketplace@emag.pl.
Wspomniany profil firmy powinien zawierać następujące informacje:
1. Szczegółowe informacje o firmie
2. Rodzaj oprogramowania i aplikacji z jakich korzysta firma (CRM, ERP)
3. Wykaz sprzedawanych produktów, w podziale na kategorie
4. Warunki sprzedaży (terminy dostawy, warunki zwrotów i inne)
5. Opis doświadczeń w handlu detalicznym
6. Inne istotne informacje

Jeśli będziemy mieć możliwość przyłączenia sprzedawcy do eMAG Marketplace, skontaktujemy się w celu ustalenia zasad współpracy.

 

Jak robić zakupy w eMAG Marketplace?  
Tak, jak do tej pory w eMAG. Produkty oferowane w ramach eMAG Marketplace przez sprzedawców można zamówić posiadając konto w eMAG. Wystarczy, że znajdziesz interesujący Cię produkt i dodasz go do koszyka. Po dodaniu produktu do koszyka zostaniesz do niego automatycznie przeniesiony. W koszyku znajdziesz podsumowanie zamówienia, możesz tam zmienić liczbę zamawianych sztuk lub usunąć produkt. Jeśli chcesz, możesz wrócić do sklepu i kontynuować zakupy.

W koszyku mogą znajdować się produkty sprzedawane bezpośrednio przez sklep eMAG oraz w ramach eMAG Marketplace.
Produkty są pogrupowane według sprzedawców u jakich zamawiasz produkt. Przy każdym z nich znajdziesz informację o kosztach dostawy oraz powiązane linki, które umożliwiają zapoznanie się z warunkami zakupów w ramach eMAG Marketplace.

 

Czas dostawy i dostępność produktów
Tak, jak i w przypadku produktów sprzedawanych bezpośrednio przez eMAG przy każdym produkcie oferowanym w ramach eMAG Marketplace, znajduje się informacja o dostępności produktu oraz szacowanym czasie wysyłki ze sklepu.
Produkty oferowane w ramach eMAG Marketplace mogą być dostarczane wyłącznie przez kuriera.

 

Metody płatności
Produkty oferowane w ramach eMAG Marketplace mogą być zamówione i opłacone za pobraniem (przy odbiorze gotówką) lub poprzez płatności online (wybrani sprzedawcy). Dla każdego zamówienia otrzymasz fakturę zakupu od sprzedawcy, który oferował produkt w ramach eMAG Marketplace.

 

 

Metody dostawy
Dostawa produktów zakupionych w ramach eMAG Marketplace odbywa się bezpośrednio z magazynu sprzedawcy przez kuriera. Na stronie dedykowanej konkretnemu sprzedawcy możesz dowiedzieć się więcej na temat sposobów dostawy i warunków zakupów.
Jeśli Twoje zamówienie składa się z kilku produktów pochodzących od różnych sprzedawców, produkty zostaną dostarczone przez kilku kurierów, dla każdego sprzedawcy osobno.

 

Gwarancja i serwis
Obsługa posprzedażna, czyli m.in. realizacja gwarancji produktów zakupionych w ramach eMAG Marketplace, realizowana jest przez sprzedawców lub producenta.

Wszystkich sprzedawców, jak i Agito Sp. z o.o. obowiązują takie same zasady dotyczące zwrotu produktów. Są one dokładnie uregulowane ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27. Na jej podstawie, konsumentowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w okresie 14 dni od dostarczenia. Konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyn, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

 

Znalazłeś potrzebne informacje? Tak Nie

Podobne artykuły