Dodaj do ulubionych produktów

zaloguj się
Produkt został dodany do koszyka
do koszyka
Telefony, Laptopy i Tablety
PC, Peryferia i Gaming
TV, Elektronika i Foto
Dziecko i Mama
Zabawki
Dom i Ogród
AGD
Motoryzacja
Sport i Turystyka
Zdrowie i Uroda
Moda
Książki, filmy i muzyka

eMAG  ›  Info Center  › 

Co powinieneś wiedzieć, by procedura reklamacji przebiegła łatwo i przyjemnie:
  1. Przy reklamacji produktów objętych gwarancją producenta, rekomendujemy bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem, gdzie uzyskasz najlepszą pomoc i wsparcie techniczne. Jest to najszybszy sposób bez pośrednictwa sklepu. Pod tym linkiem znajdziesz ogólne warunki gwarancji popularnych producentów.

  2. W przypadku produktów zakupionych u sprzedawców w ramach eMAG Marketplace, reklamację należy zgłosić bezpośrednio do sprzedawcy.

  3. Zgłaszając reklamację produktu objętego gwarancją producenta, zaznacz pole: Gwarancja producenta. Jeżeli chcesz powołać się na rękojmię, zaznacz pole: Reklamacja z tytułu rękojmi. Po wypełnieniu formularza reklamacji nasz pracownik zapozna się z opisem usterki i udzieli odpowiedzi drogą mailową.

Informacje dla klientów
Data zamówienia


Adres przejęcia przesyłki
Typ reklamacji*