Ulubione
Mój koszyk

Dodaj do ulubionych produktów

zaloguj się
Produkt został dodany do koszyka
do koszyka
Laptopy, Tablety i Telefony
PC, Peryferia i Gaming
TV, Elektronika i Foto
Duże AGD
Małe AGD
Dom i Ogród
Motoryzacja
Sport i turystyka
Zdrowie i Uroda
Dziecko
Książki, Film i Muzyka

eMAG  ›  Info Center  › 

Co powinieneś wiedzieć, by procedura zwrotu przebiegła łatwo i sprawnie:
  1. W tym formularzu jako konsument możesz zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zgodnie z obowiązującą ustawą. W przypadku zakupu na firmę, zwrot produktu nie jest możliwy. Poprzez formularz możesz także zgłosić zwrot produktu uszkodzonego w transporcie. W przypadku odstąpienia od umowy prosimy wybrać „nie potrzebuję już tego produktu”. W innych przypadkach prosimy o dokładniejszą informację o zgłaszanym problemie w polu Uwagi.

  2. W celu wypełnienia i wysłania formularza zwrotu towaru, należy się zalogować. Możesz to zrobić poniżej. Po zalogowaniu zobaczysz listę zakupionych przez Ciebie produktów, które można zwrócić. Z tej listy możesz wybrać produkt, których chcesz odesłać. Dzięki zalogowaniu, wiele informacji potrzebnych w formularzu zwrotu zostanie automatycznie wypełnionych, co zaoszczędzi Ci wypełniania ręcznego.

  3. Upewnij się, że produkt, który chcesz zwrócić z tytułu ustawy spełnia warunki zwrotu. Zwrotowi nie podlegają na przykład produkty, które miały kontakt z ciałem (szczoteczki do zębów, irygatory, maszynki do włosów, golarki, laktatory, trymery itp.). Zwrotowi nie podlegają także niektóre otwarte produkty (oprogramowanie, jedzenie dla dzieci i inne artykuły dziecięce, kosmetyki, perfumy, jedzenie dla zwierzaków, suplementy/leki). Szczegóły w regulaminie.

  4. Jeśli zwracasz więcej niż jedną rzecz, wypełnij formularz oddzielnie do każdego produktu. Po wysłaniu formularza zostanie dla Ciebie zamówiony kurier DPD, który powinien zjawić się po odbiór przesyłki w terminie 2 dni. Kurier będzie miał przygotowany list przewozowy. Prosimy o przygotowanie przesyłki do transportu.

  5. W przypadku produktów zakupionych u partnerów w ramach eMAG Marketplace, można skorzystać z poniższego formularza lub postępować zgodnie z instrukcją zawartą w opisie sklepu partnera. Lista partnerów znajduje się tutaj.

  6. W przypadku chęci zwrotu produktów o dużych gabarytach takich jak: lodówki, zmywarki, pralki firmą kurierską DTS bardzo prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta. W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszymi pracownikami. Drogi kontaktu znajdują się tutaj.