Ulubione
Mój koszyk

Dodaj do ulubionych produktów

zaloguj się
Produkt został dodany do koszyka
do koszyka
Laptopy, Tablety i Telefony
PC, Peryferia i Gaming
TV, Elektronika i Foto
Duże AGD
Małe AGD
Dom i Ogród
Motoryzacja
Sport i turystyka
Zdrowie i Uroda
Dziecko
Książki, filmy i muzyka

Informacje o firmie

eMAG  ›  Info Center  ›  Informacje ogólne  ›  Informacje o firmie

info

eMAG_logo

 

 

 

Online, to proste.

 

Firma eMAG powstała w 2001 roku w Rumunii, z ośmioma pracownikami na pokładzie i 122 zamówieniami (produkty IT), dostarczanymi dwoma samochodami osobowymi. W 2002 roku w Polsce została założona jednoosobowa firma Agito.pl, początkowo sprzedająca sprzęt komputerowy i fotograficzny. Już wtedy obie firmy były świadome, że najważniejsze jest indywidualne podejście do każdej, nawet jednorazowej wizyty klienta na stronie.

 

Kolejne lata to nie tylko rozwój obsługi sprzedażowej i posprzedażowej. To także intensywne prace nad poszerzaniem oferty, zakresu i zróżnicowania sprzedawanych produktów. W 2005 roku obie firmy można już nazwać prawdziwymi sklepami wielobranżowymi. Dwa lata później Agito przekształciła się w spółkę akcyjną i wynajęła pierwszy zewnętrzny magazyn.

 

W 2012 roku eMAG i Agito.pl weszły w skład międzynarodowej grupy Naspers, jednego z największych graczy rynku e-commerce na świecie. Inwestycje umożliwiły intensywny wzrost zarówno na rynkach lokalnych, jak i w regionie. eMAG otworzył się na rynek Bułgarski, wdrażając jednocześnie flagowe wydarzenia zakupowe – Szalone Dni, Rewolucję Cenową, Wietrzenie Magazynów oraz Black Friday, które uplasowały firmę jako jeden z najbardziej popularnych sklepów internetowych. W 2013 roku eMAG uruchamia wersję węgierską, wdrażając analogiczny model biznesu, uwzględniający różnice zachowań klientów na poziomie lokalnym. W tym samym okresie Agito.pl przeżywa w Polsce rozkwit. W 2014 roku firma zatrudnia już ponad 200 pracowników.

 

W 2015 roku grupa Naspers podjęła decyzje o transferze udziałów Agito do eMAG.  Dzięki temu pracownicy obu firm zyskali możliwość wymiany doświadczeń zdobytych na czterech rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

 

Nową odsłonę przyjaznego klientom sklepu wielobranżowego uzupełniły dwa kanały dla biznesu – sprzedaży B2B oraz platformy Marketplace dla zewnętrznych dostawców i producentów. Dzięki temu możliwe stało się zabezpieczenie potrzeb dużych partnerów biznesowych oraz umożliwienie partnerom handlowym oferowania swojego asortymentu w ramach sklepu eMAG.  Dzięki platformie Marketplace, klienci sklepu mają dostęp do jeszcze szerszej oferty produktów, korzystając jednocześnie ze znanych i pewnych mechanizmów zakupowych.

 

27 września 2016 roku następuje oficjalny rebranding marki – polscy klienci e-commerce mogą już w pełni korzystać z oferty sklepu eMAG.pl.

 

eMAG to nazwa handlowa sklepu internetowego dostępnego w domenie emag.pl, prowadzonego przez spółkę Agito Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Inflanckiej 4A, 00-189 Warszawa wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000475630, posiadającą kapitał zakładowy na dzień 10 marca  2017 r. w wysokości 10.000.800,00 PLN w całości opłacony oraz numer NIP: 527-23-80-769, REGON: 015206780.Rachunek bankowy: mBank S.A. 61 1140 1010 0000 5908 2900 1005

 

Siedziba spółki:

Agito Sp. z o.o.

Gdański Business Center, Biurowiec A

ul. Inflancka 4A

00-189 Warszawa

 

UWAGA! Pod podanym adresem mieści się biuro Agito Sp. z o.o. Nie ma tu możliwości zakupu czy odbioru zamówionych produktów.

Znalazłeś potrzebne informacje? Tak Nie

Podobne artykuły