Dodaj do ulubionych produktów

zaloguj się
Produkt został dodany do koszyka
do koszyka
Telefony, Laptopy i Tablety
PC, Peryferia i Gaming
TV, Elektronika i Foto
Dziecko i Zabawki
Małe AGD
Duże AGD
Dom i Ogród
Motoryzacja
Sport i Turystyka
Zdrowie i Uroda
Moda
Książki, filmy i muzyka

Jak zgłaszać zastrzeżenia po odjeździe kuriera?

eMAG  ›  Info Center  ›  Reklamacje  ›  Jak zgłaszać zastrzeżenia po odjeździe kuriera?

Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia, a nie zostało to zgłoszone kurierowi podczas odbioru zamówienia, najlepiej zgłoś uszkodzenie tego samego dnia. Po zgłoszeniu reklamacji w ciągu 7 dni zostanie spisany wiążący protokół szkody. Konsultant przyjmie zgłoszenie i umówi Cię na kolejną wizytę kuriera w celu jego sporządzenia. Poinformuj również sklep o zdarzeniu kontaktując się telefonicznie na numer 22 355 00 00, mailowo reklamacje@emag.pl lub poprzez ten Formularz.

 

Kontakty do przewoźników:

1. DHL– (42) 634 53 45 lub przez Formularz

2. DPD– 801 400 373, (22) 577 55 55  lub przez Formularz

3. DTS– (22) 307 07 54 lub reklamacje@dts.pl

 

Znalazłeś potrzebne informacje? Tak Nie

Podobne artykuły