Dodaj do ulubionych produktów

zaloguj się
Produkt został dodany do koszyka
do koszyka
Telefony, Laptopy i Tablety
PC, Peryferia i Gaming
TV, Elektronika i Foto
AGD
Dziecko i Mama
Zabawki
Dom i Ogród
Motoryzacja
Sport i Turystyka
Zdrowie i Uroda
Moda
Kultura i Rozrywka
 
Kontakt ze sklepem
Godziny pracy BOK
  • pon. - pt.: 9:00-17:00
Formularze kontaktowe

Podczas płatności przez PayU pojawił się problem, czy mogę wykonać ją ponownie?

eMAG  ›  Info Center  ›  FAQ - Kupujący  ›  Podczas płatności przez PayU pojawił się problem, czy mogę wykonać ją ponownie?

info

Jeśli podczas płatności przez PayU pojawił się problem (np. przez zamknięcie przeglądarki) i płatność nie została dokończona, zostanie do Ciebie wysłany email z linkiem do ponownego wykonania płatności.

 

Znalazłeś potrzebne informacje? Tak Nie

Podobne artykuły