Opis

Twoja najlepsza broń w walce o rynek

Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputacje firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców.

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak:

oczarować klientów jakością obsługi,
kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,
postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,
zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi,
radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
"Lektura obowiązkowa dla sprzedawców pracujących ze współczesnymi, wymagającymi klientami",
Retail News Magazine


"Napisana z humorem, wciągająca lektura przedstawia cały zakres działań taktycznych, które są niezbędne każdemu, kto świadczy usługi klientom".
Entrepreneur Magazine

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2012
Autor praca zbiorowa
Wydawca Wolters Kluwer Polska
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 212
Podkategoria Marketing, reklama
ISBN 9788326416712

Produkty komplementarne

Opinie

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię

Kliknij na gwiazdki, aby ocenić produkt

Dodaj opinię

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytania?

Zadaj pytanie, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.