Opis

Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na:
* teoretycznych aspektach marketingu żywności,
* strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów,
* zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE,
* konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim,
* przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2010
Autor Tomasz Domański, Paweł Bryła
Wydawca Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Format 237x162
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 228
Podkategoria Marketing, reklama
ISBN 9788320818758

Opinie

Napisz pierwszą opinię

Kliknij w gwiazdki, aby go ocenić

Inni Klienci byli także zainteresowani...

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytanie dotyczące tego produktu?

Zadaj je poniżej, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.