Opinie klientów:

Zobacz podobne produkty (kryteria):

Opis

Numer ewidencyjny w wykazie MEN: 24/2007

Marketing usług hotelarskich - podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką.

Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:
* rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich;
* rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt/usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel);
* rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu;
* rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich;
* rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy;
* rozdział VI ostatni wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej.

Podręcznik został opracowany w oparciu o podstawę programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Podkategoria Klasa 1 szkoły zawodowej, Klasa 2 szkoły zawodowej, Klasa 3 szkoły zawodowej, Klasa 1 technikum, Klasa 2 technikum, Klasa 3 technikum, Klasa 4 technikum, Klasa 1 szkoły policealnej, Klasa 2 szkoły policealnej
Typ Szkoła ponadgimnazjalna - szkoła zawodowa, Szkoła ponadgimnazjalna - technikum, Szkoła ponadgimnazjalna - szkoła policealna
Kategoria Nauczanie zawodowe

Producent:Rea

Opinie

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię

Kliknij na gwiazdki, aby ocenić produkt

Dodaj opinię

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytania?

Zadaj pytanie, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.