Netinet

Dystrybucję na rynku produktów komputerowych i elektroniki użytkowej prowadzimy od 1999 roku.

Jesteśmy Polskim przedstawicielem producentów Manhattan, Intellinet, Techly, TechlyPro, Venztech, Voox, Fixpoint.

Posiadamy własny serwis, wsparcie techniczne i handlowców, którzy doskonale znają sprzedawane produkty.

Potrafimy doradzić, nie boimy się rozwiązywania trudnych problemów.

Produkty wysyłamy od ręki z naszego magazynu w Warszawie. Jeżeli są niedostępne - uzupełniamy stany magazynowe w ciągu 7 dni. 

netinet@emag.pl 

+222131150

Zobacz więcej

Kategorie produktowe

650 produktów
TV, Elektronika i Foto
Kina domowe i soundbary (2)
Projektory i akcesoria (12)
Słuchawki i odtwarzacze MP3/MP4/iPody (3)
Optyka, stacje pogody i termometry (2)
Sport i Turystyka
Rowery i akcesoria (1)
Odzież sportowa (1)
zobacz wszystkie kategorie

Przydatne informacje

Produkt sprzedany przez Sprzedawcę będzie dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Zaczynając od 2018-05-30 zamówienia o wartości wyższej niż 99 PLN będą wysyłane za darmo.
Koszt dostawy zamówień o wartości niższej niż 99 PLN wynosi 14.9 PLN.

  • Od 24/07/2018 za darmo wysyłane będą zamówienia posiadające Karta online, o wartości wyższej niż 99 PLN .
    Koszt dostawy zamówień o wartości niższej niż 99 PLN wynosi 9.9 PLN.
  • Od 24/07/2018 za darmo wysyłane będą zamówienia posiadające iTransfer, o wartości wyższej niż 99 PLN .
    Koszt dostawy zamówień o wartości niższej niż 99 PLN wynosi 9.9 PLN.
Całkowity koszt wysyłki będzie wyświetlony w koszyku zanim zamówienie zostanie złożone.

  1. Reklamację należy zgłosić w formie elektronicznej na adres rma@icintracom.com.pl

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej:

  • Dane Konsumenta (Imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail)
  • Nazwę oraz symbol reklamowanego produktu
  • Datę zakupu produktu (datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji)
  • Dokładny opis usterki urządzenia oraz okoliczności w jakich usterka powstała
  1. Reklamowany produkt należy we własnym zakresie wysłać na adres:

Netinet Sp. z o.o.

ul. Arkuszowa 18,  01-934 Warszawa

 

  1. Serwis Netinet Sp. z o.o. zobowiązuje się do realizacji reklamacji w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od daty przyjęcia towaru. W przypadkach uzasadnionych względami technologicznymi (np. testowanie produktu) czas realizacji reklamacji może ulec wydłużeniu.

Warunki gwarancji:

 

  • Produkty MANHATTAN, INTELLINET NETWORK SOLUTIONS, TECHLY oraz innych marek dystrybuowanych przez Netinet Sp. z o.o. objęte są gwarancją zgodną z postanowieniami przepisów lokalnych, jednak trwającą nie krócej niż 24 miesiące.
  • Gwarancja typu „Lifetime Warranty”, która jest udzielana na część produktów trwa tak długo, jak długo dany produkt znajduje się w ofercie dystrybucyjnej na terenie Polski, jednak nie mniej niż 24 miesiące od daty jego zakupu u autoryzowanego dystrybutora.
  • Netinet Sp. z o.o. gwarantuje brak wad projektowych, materiałowych oraz wad wykonania produktu poprawnie zainstalowanego i eksploatowanego zgodnie z dołączoną instrukcją użytkownika (o ile występuje).
  • Gwarancja sprawności nie obejmuje:

- Produktów, których usterka, wada lub niesprawność została wywołana przyczynami zewnętrznymi, takimi jak zalanie cieczą, działaniem par, gazów nieobojętnych lub wilgoci, szokiem termicznym lub niszczącą siłą mechaniczną. Dla urządzeń elektronicznych zewnętrzną przyczyną powstania usterki mogą być również przepięcia w sieci, wyładowania atmosferyczne oraz przeciążenia.

- Netinet Sp. z o.o. nie odpowiada również za wady powstałe w wyniku ingerencji w konstrukcję produktu, o czym świadczy zerwanie plomb gwarancyjnych (o ile takowa występuje).

- Naturalnego zużycia podzespołów mechanicznych wchodzących w skład produktu.

  • Gwarancja dotyczy samego produktu i nie rozciąga się na współpracujące z tym produktem inne urządzenia lub podzespoły oraz oprogramowanie. Odpowiedzialność Netinet Sp. z o.o. nie może być rozszerzona na utratę zysku lub powstałe koszty uboczne.
  • Niniejsza gwarancja stanowi, że dostarczony produkt jest nie wadliwy, a jeżeli takim okazałby się, to Netinet Sp. z o.o. naprawi go, wymieni na sprawny lub dokona zwrotu pieniędzy zachowując czternastodniowy termin. Produkty nie posiadają indywidualnych kart gwarancyjnych.

Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni (na podstawie art. 27 o prawach konsumenta z dnia 30-go maja 2014r.).
Tylko dla Klientów eMag – możliwość odstąpienia od umowy dla firm, w ciągu 14 dni.

Produkt należy odesłać na własny koszt, wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy (załączony do przesyłki).

Zwroty należy odsyłać pod adres:

Netinet Sp. z o.o.

ul. Arkuszowa 18,  01-934 Warszawa

Z dopiskiem „zwrot”.
Osoba kontaktowa:
Agata Czapnik
Tel. 22 213 11 55

Zwracane produkty muszą być:
- kompletne
- w oryginalnym opakowaniu
- nie nosić śladów urzytkowania

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem danych osobowych  jest Netinet Sp.zo.o.

 

Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.

 

Zgodnie z powyższą ustawą Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia. eMAG.pl przekazuje  Netinet Sp.zo.o.

dane w celu realizacji zamówień