Opinie klientów:

Zobacz podobne produkty (kryteria):

Opis

Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:

proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego
*?cele i strategie marketingowe
*wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej
*planowanie sprzedaży oraz cen
*zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy
*zarządzanie relacjami z klientami
*typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania
*sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.
Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.

Adresaci:
Plany marketingowe to zarówno doskonałe kompendium wiedzy dla menedżerów i wszystkich praktyków marketingu, jak i świetny podręcznik dla studentów marketingu.

Zabezpieczenia publikacji
Zabezpieczenie przed nielegalnym kopiowaniem: System DRM (Adobe).Liczba urządzeń: W ramach swego konta (Adobe ID): 6 komputerów i 6 urządzeń (np. czytnik, urządzenie mobilne) + dodatkowo 1/rokMożliwość druku: Tak, 40 stron/yMożliwość kopiowania tekstu: NieWymagane połączenie z Internetem przy pierwszym otwarciu pliku.Wymagane oprogramowanie: Adobe Digital Editions (ADE) - bezpłatny program firmy Adobe do czytania i archiwizowania książek elektronicznych (PDF i EPUB)Informacje o ebookach
Zabezpieczenia publikacji
Zabezpieczenie przed nielegalnym kopiowaniem: System DRM (Adobe).Liczba urządzeń: W ramach swego konta (Adobe ID): 6 komputerów i 6 urządzeń (np. czytnik, urządzenie mobilne) + dodatkowo 1/rokMożliwość druku: Tak, 40 stron/yMożliwość kopiowania tekstu: NieWymagane połączenie z Internetem przy pierwszym otwarciu pliku.Wymagane oprogramowanie: Adobe Digital Editions (ADE) - bezpłatny program firmy Adobe do czytania i archiwizowania książek elektronicznych (PDF i EPUB)Informacje o ebookach

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2012
Autor Malcolm McDonald, Hugh Wilson
Wydawca Wolters Kluwer Polska
Format 250x176
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 129
Podkategoria Marketing, reklama
ISBN 9788326414510

Opinie

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię

Kliknij na gwiazdki, aby ocenić produkt

Dodaj opinię

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytania?

Zadaj pytanie, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.