Opinie klientów:

Zobacz podobne produkty (kryteria):

Opis

Książka, którą Autorka proponuje czytelnikowi–menedżerowi, pracownikowi korporacji czy firmom sektora MŚP, studentowi i innym zainteresowanym – to próba odpowiedzi na cztery pytania: co raportować?, komu raportować?, po co raportować? oraz jak raportować? Zaproponowane wskazówki, mające bez­pośrednie zastosowanie do praktyki biznesu, poparte zostały przykładami raportowania światowych liderów społecznej odpowiedzialności, takich jak BASF, P&G, Wal-Mart czy BAT.


Prof. Andrzej Herman, Dziekan Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie W Szkole Głównej Handlowej w Warszawie:

Wiele przedsiębiorstw na świecie dostrzegło potrzebę działania społecznie odpowiedzialnego, jednak nieliczni dostrzegają jej związek nie tylko z procesami wzrostu swojej wartości ekonomicznej, ale także z potrzebą zasadniczej zmiany filozofii zarządzania. Autorka, podejmując ten problem, trafia w jego sedno. Klarownie łączy w nim wykład akademicki, ilustrując go prezentacją wyników swoich badań em­pirycznych. Książka ta może być inspirującym przewodnikiem po tym nowym obszarze teorii i praktyki zarządzania współczesną firmą.

Prof. nadzw. dr hab. Elżbieta Mączyńska, Prezes Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego:

Idea społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw to niewątpliwie idea szlachetna i potrzebna, mająca służyć dobru społecznemu. Zarazem dzisiejsza gospodarka globalna niemal codziennie dostarcza dowo­dów na to, że idea ta nie przekłada się, niestety, na rzeczywistość. W świecie biznesu roi się bowiem od rozmaitych skandali, nadużyć i innych nieprawidłowości, a poświęcone temu tematowi prace nierzadko traktowane są jako przykrywka patologicznych działań korporacji. Lektura książki Pauliny Roszkow­skiej – pierwszej pozycji dotyczącej komunikowania działań z obszaru społecznej odpowiedzialności na polskim rynku – umożliwia lepsze zrozumienie tej problematyki.

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2011
Autor Paulina Roszkowska
Wydawca Difin
Format 237x165
Rodzaj Biznes i ekonomia
Język polski
Ilość stron 258
Podkategoria Organizacja, zarządzanie
ISBN 9788376413464

Producent:Difin

Opinie

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię

Kliknij na gwiazdki, aby ocenić produkt

Dodaj opinię

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytania?

Zadaj pytanie, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.