Opis

Książka jest zbiorem studiów, szkiców, artykułów i rozpraw już publikowanych (zob.: Nota wydawnicza). Zostały one jednak w zróżnicowanym stopniu przeredagowane, skrócone lub uzupełnione nie tylko o nowe wskazówki bibliograficzne. W zamierzeniu autorki ma to być prezentacja drogi badawczej, świadectwo poszukiwań problemów, pojęć, kategorii oraz metod opisu komunikatów prasowych. Dobierając suwerennie pojęcia, kategorie poznawcze, metody, ustalając zakresy badań, ich konteksty, proponując terminy, Autorka poszukuje własnego miejsca na prasowym (medialnym) polu badawczym.

Specyfikacje

Ogólna charakterystyka

Rok wydania 2015
Autor Maria Wojtak
Wydawca UMCS
Format 240x170
Rodzaj Język polski
Język polski
Ilość stron 230
Podkategoria Językoznawstwo
ISBN 9788377846605

Producent:UMCS

Opinie

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię

Kliknij na gwiazdki, aby ocenić produkt

Dodaj opinię

Pytania i odpowiedzi Klientów

Masz pytania?

Zadaj pytanie, a nasza społeczność udzieli odpowiedzi.