Opinie klientów:

Sprzedaje i dostarcza: Księgarnia Booktown old
Niedostępny
Zobacz podobne produkty (kryteria):

Opis

Sieciowość jest obecnie jedną z najważniejszych właściwości gospodarki. Wiedza o sieciach gospodarczych jest zatem niezbędna do zrozumienia zjawisk gospodarczych w każdej skali. Sieć stała się dziś też sposobem konkurowania, co przejawia się w obiegowym stwierdzeniu „konkurują nie przedsiębiorstwa, ale ich sieci”. Autorzy książki – pracownicy i współpracownicy Katedry Logistyki i Transportu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – chcieliby przyczynić się do upowszechnienia wiedzy o zjawisku sieciowości w gospodarce. Książkę podzielono na dwie części. Pierwsza ma charakter analityczno-teoretyczny. Autorzy skupili w niej uwagę na: zjawisku sieciowości w nauce i gospodarce, dobrach sieciowych, sieciach przedsiębiorstw, zależnościach między sieciami a rynkiem, rozkładzie władzy w sieciach, znaczeniu sieci dla konkurencyjności przedsiębiorstw oraz wpływie sieci na strategie firm. W drugiej części książki zaprezentowano wybrane typy sieci na przykładzie pięciu branż – odzieżowej, FMCG, mleczarskiej, komputerowej i motoryzacyjnej. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych i studentów wyższych uczelni różnych typów, ale może też być przydatna dla menedżerów i przedsiębiorców.

Specyfikacje

Charakterystyka ogólna

Rodzaj Administracja biznesowa
Główny temat Studia biznsowe Ekonomia
Autor Marek Ciesielski
Język Polski
Format Papierowy
Rok wydania 2013
Rodzaj okładki Szyta
ISBN / ISSN 9788320820713
Zawartość opakowania 1 x Książka

Wymiary

Liczba stron 200

Producent: PWE

Opinie


Napisz pierwszą opinię

Kliknij na gwiazdki, aby ocenić produkt

Dodaj opinię

Pytania i odpowiedzi

Masz pytania o produkt?

My albo inni klienci udzielą odpowiedzi.

image

Rozwiń swój biznes!