Stilgut

STILGUT Polska z siedzibą w Koszalinie to firma składająca się z młodych, ambitnych osób. Jesteśmy nowoczesnym, dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem, zajmującym się sprzedażą ekskluzywnych etui oraz akcesoriów do telefonów i tabletów niemieckiej marki StilGut GmbH z siedzibą w Berlinie.

 

STILGUT POLSKA Ryszard Nissel

ul. Wenedów 3

75-847 Koszalin

NIP 6691029333

tel. 660200016

Email: stilgut@emag.pl

 

średni czas realizacji zamówień - 1 dzień roboczy

 

Zobacz więcej

Kategorie produktowe

133 produkty
Telefony, Laptopy i Tablety
Dziecko i Mama
Karmienie dziecka (6)
Zdrowie, higiena i bezpieczeństwo dziecka (7)
Meble i akcesoria (1)
zobacz wszystkie kategorie

Przydatne informacje

W przypadku pomyłki w zamówieniu mają Państwo możliwość wymiany lub zwrotu zakupionych produktów w terminie 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być w stanie nienaruszonym, zapakowane w oryginalne opakowanie.

Wymiana

W celu wymiany zakupionego towaru należy:

1.Pobrać i wypełnić formularz wymiany.

Jeśli nie mają Państwo możliwości wydrukowania formularza - prosimy o jego odręczne przepisanie.

 

2.Odesłać zamówione produkty

Produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem wymiany na adres siedziby firmy:

StilGut Polska ,ul. Wenedów 3,75-847 Koszalin

Uwaga! Aby przyspieszyć procedurę wymiany, na kopercie proszę dopisać: WYMIANA

Prosimy o staranne zapakowanie zwracanych produktów.

 

3.Potwierdzić otrzymanie korekty faktury VAT

Po otrzymaniu przesyłki, na podany w formularzu wymiany adres mailowy zostanie wysłana korekta faktury VAT z prośbą o jej e-mailowe potwierdzenie oraz z informacją na temat ewentualnej dopłaty/zwrotu (jeżeli ceny produktów: zwróconego i nowego będą się różniły). Po otrzymaniu e-mailowego potwierdzenia oraz dopłaty wyślemy nowy produkt na adres wskazany w formularzu wymiany.

Pozostałe informacje:

Koszt ponownej wysyłki:

Paczkomat - Przedpłata 9zł

Kurier – Przedpłata10 zł

Kurier – Pobranie 15zł

Nr. konta: 80 1020 2791 0000 7102 0207 5489

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych przez Państwa za pobraniem i do Paczkomatów.

Towar, który uległ uszkodzeniu podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi/wymianie.

Koszty odesłania produktów ponosi Konsument.

Zwrot

W celu dokonania zwrotu zakupionego produktu, należy:

 

1.Pobrać i wypełnić formularz zwrotu

Jeśli nie mają Państwo możliwości wydrukowania formularza - prosimy o jego odręczne przepisanie.

 

2. Odesłać zamówione produkty

Produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem zwrotu na adres siedziby firmy:

StilGut Polska ,ul. Wenedów 3,75-847 Koszalin

Uwaga! Aby przyspieszyć procedurę wymiany,na kopercie proszę dopisać: ZWROT

Prosimy o staranne zapakowanie zwracanych produktów.

 

3.Potwierdzić otrzymanie korekty faktury VAT

Po otrzymaniu przesyłki, na podany w formularzu zwrotu adres mailowy zostanie wysłana korekta faktury VAT z prośbą o jej e-mailowe potwierdzenie . Po otrzymaniu e-mailowego potwierdzenia, w ciągu 14 dni dokonamy zwrotu należności na wskazany w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego.

Pozostałe informacje:

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych przez Państwa za pobraniem i do Paczkomatów.

Towar, który uległ uszkodzeniu podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Państwa nie podlega zwrotowi.

Koszty odesłania produktów ponosi Konsument.


RODZAJ GWARANCJI

producenta/dystrybutora

 

OKRES GWARANCJI

24 miesiące

 

W celu złożenia reklamacji należy:

 

1.Pobrać i wypełnić formularz reklamacyjny

Jeśli nie mają Państwo możliwości wydrukowania formularza - prosimy o jego odręczne przepisanie.

 

2. Odesłać zamówione produkty

Produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem na adres siedziby firmy:

StilGut Polska ,ul. Wenedów 3,75-847 Koszalin

Uwaga! Aby przyspieszyć procedurę reklamacji na kopercie proszę dopisać: REKLAMACJA

Prosimy o staranne zapakowanie reklamowanych produktów.

 

3.Potwierdzić otrzymanie korekty faktury VAT

Jeżeli reklamacja zostanie uznana, na podany w formularzu reklamacyjnym adres mailowy zostanie wysłana korekta faktury VAT z prośbą o jej e-mailowe potwierdzenie . Po otrzymaniu e-mailowego potwierdzenia, w ciągu 14 dni dokonamy zwrotu należności na wskazany w formularzu reklamacyjnym numer rachunku bankowego lub wysyłki wolnego od wad produktu na adres wskazany w formularzu reklamacyjnym.

 

Pozostałe informacje:

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganym, wypełnionym formularzem.

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych przez Państwa za pobraniem i do Paczkomatów.

Koszty odesłania produktów ponosi Konsument.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem danych osobowych Klientów w relacji ze Sprzedawcą jest Agito Sp. z o.o., wpisaną przez Sąd Rejonowy m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego – Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000475630. Spółka posiada kapitał własny w wysokości 10.000.400,00 zł, NIP: 527-23-80-769 Regon: 015206780

Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.

Zgodnie z powyższą ustawą Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia. eMAG.pl przekazuje dane Sprzedawcy w celu realizacji zamówień.

Koszt wysyłki za pobraniem: 10,00 pln